سنگربان استقلال پس از شکست آبی‌ها در جام حذفی مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

دربی ۱۰۰ پایتخت

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی هجمه‌های تندی علیه سیدحسین حسینی به پا شد؛ دروازه‌بانی که به زعم کارشناسان روی گل دوم پرسپولیس تقصیری به گردن نداشت و ابتدا باید مدافعان (داسیلوا و غلامی) ارسال عالیشاه را دفع می‌کردند و در آن شرایط که مدافعان دیدش را گرفته بودند، شانس آنچنانی برای مهار ارسال گلزن سرخ‌ها نداشت.

حتی اگر حسینی را روی گل‌های خورده استقلال مقصر بدانیم، باز هم نحوه برخورد هوادارنماها با این دروازه‌بان زیبنده نام باشگاه استقلال نبود و به محض اینکه سوت پایان فینال به صدا در آمد توهین‌ها به این دروازه‌بان چشم و گوش را آزرد. این رفتارهای ناشیانه تا جایی پیش رفت که حتی اعتراض همسر دروازه‌بان استقلال را هم به دنبال داشت تا عمق فاجعه‌ای که بعد از دربی رخ داده بیشتر احساس شود.

این هجمه‌های غیر طبیعی نشان می‌داد که برخی با برنامه‌ای از پیش طراحی شده به دنبال تار و مار کردن دروازه‌بان استقلال هستند و آنقدر در این راه از خود گستاخی به خرج می‌دهند که حتی با الفاظ نادرست به خانواده او هم رحم نمی‌کنند.

شگفتا که معترضان به عملکرد شماره یک آبی‌ها نام دروازه‌بان‌هایی را صدا می‌زدند که در همین استقلال نیمکت‌نشین حسینی بودند و اگر هم سابقه بودن در کنار او را نداشتند در تیم‌های خود روزهای سیاه بسیاری را رقم زده‌اند. نام اخباری در حالی طی روزهای گذشته مطرح شد که این دروازه‌بان هرگز نتوانسته در سال‌های فعالیتش خود را به عنوان یک دروازه‌بان ششدانگ مطرح کند. از همه عجیب‌تر معرفی شدن نام رشید مظاهری است که عملکردش در فصل جاری کاملاً روشن است و سابقه رقابت او با حسینی نیز نشان از «ناپایداری» این دروازه‌بان دارد.

 در میان گزینه‌تراشی‌ها نام حسین پورحمیدی هم دیده شد؛ او نیز در استقلال سال‌ها نیمکت‌نشین حسینی بود و روشن نیست که حتی اگر او هم برای فصل بعد به استقلال ملحق شود، آیا توان دروازه‌بانی در چنین باشگاهی را داشته باشد یا خیر؟! بی‌تعارف فضای به وجود آمده استقلال را در معرض یک بحران جدی قرار خواهد داد، اگر تصمیم‌گیران این باشگاه بر اساس هجمه‌های به پا شده اقدام کرده و حسینی را از دست بدهند.

بدون شک این تصمیم برای استقلال بحرانی جدی‌تر به وجود خواهد آورد مگر آنکه گزینه‌ای به خدمت گرفته شود که برتری‌های فنی‌اش نسبت به حسینی کاملاً آشکار باشد و مهم‌تر اینکه در قواره دروازه‌بانی استقلال باشد. اینکه حسینی در مقطعی افت کرده قابل بحث است اما اینکه بخواهیم او را از ردیف دروازه‌بان‌های قابل اعتماد ناگهان خارج کنیم، تصمیمی احساسی است و قطعاً می‌شود با یک راهبرد مناسب دوباره این دروازه‌بان را به اوج بازگرداند.

جدایی ستاره استقلال پس از هجمه برنامه‌ریزی شده؟ | گزینه‌های عجیب برای جانشینی

کد خبر 765109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    4 1
    پول خوب دادیم که اینطوری دروازه بانی کنه درحدتیم لیگ یکی هم نبود قرارنیست دفاع خوب عمل کنه دروازه اش بسته بمونه حالاهم حمایت گنیم تافصل بعدهم افسوس بخوریم