مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم از حسرت فوتبالی خود و درخصوص پیشنهاد یکی از دو تیم بزرگ پایتخت گفت‌وگو کرد.

وحید محمدزاده

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

وحید محمدزاده، مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، از لحاظ آماری جزو بهترین مدافعان لیگ در فصل گذشته بود که توسط برخی از صفحات آماری و همچنین برنامه فوتبال برتر، در تیم منتخب فصل قرار گرفت. او همچنان از بازی‌نکردن در استقلال و پرسپولیس به‌عنوان بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی‌اش یاد می‌کند و می‌گوید: «اگر در یکی از این دو تیم بازی می‌کردم، قطعا مسیر فوتبالم عوض می‌شد.» محمدزاده درخصوص فصلی که با آلومینیوم پشت سر گذاشت، به سؤالات همشهری پاسخ داد.

*فصل گذشته جزو مدافعان برتر لیگ بودی و حتی در تیم منتخب فصل هم قرار گرفتی. حتما از این بابت خوشحالی؟

بله، واقعا خوشحالم. من ۲سال خیلی خوب در اراک داشتم و سعی کردم در بحث خواب و استراحت هم بیشتر تمرکز کنم. بخش زیادی از موفقیتم در این فصل مربوط به‌خودم بود و بخش دیگر آن مربوط به هم‌تیمی‌هایم و همچنین کادر فنی آلومینیوم. امسال همه بچه‌ها زحمت کشیدند و نتایج خوبی هم گرفتیم. معمولا برای انتخاب بهترین‌ها، خیلی از برنامه‌ها یا رسانه‌ها دنبال بازیکنان پرسپولیس و استقلال یا نهایتا سراغ بازیکنان سپاهان و تراکتور می‌روند ولی این برای من ارزش داشت که آلومینیوم هم دیده شد.

*از اینکه در استقلال یا پرسپولیس بازی نکردی حسرت نمی‌خوری؟

چرا، حسرت می‌خورم. من از استقلال چندبار پیشنهاد داشتم اما نمی‌دانم چرا دقیقه‌۹۰ همه‌چیز عوض می‌شد. این توانایی را داشتم که در یکی از این دو تیم بازی کنم ولی متأسفانه نشد. فکر می‌کنم مدافعان در تیم‌های دیگر کار سختی دارند و بازی در استقلال و پرسپولیس برای یک مدافع با بازی در تیم‌های دیگر متفاوت است. استقلال و پرسپولیس تیم‌های پرقدرت ایران هستند و معمولا هم تهاجمی بازی می‌کنند و اگر مدافع باهوش باشد، می‌تواند راحت در این دو تیم فوتبال بازی کند. بازی نکردن در یکی از این دو تیم بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی من است.

*قبول داری زمانی که در ذوب‌آهن بودی، بهترین زمان بود تا به یکی از این دو تیم بروی؟

سال اولی که به لیگ برتر آمدم به تیم ملی دعوت شدم. فکر می‌کنم در ۲فصل نباید قراردادم را با ذوب‌آهن تمدید می‌کردم ولی رفاقت را درنظر گرفتم. در فوتبال ایران متأسفانه به حقم نرسیدم و البته در بخش زیادی از این موضوع خودم را مقصر می‌دانم. اگر به استقلال یا پرسپولیس می‌رفتم، قطعا مسیر فوتبالم عوض می‌شد و می‌توانستم بازی ملی داشته باشم.

*در این فصل فکر می‌کنی کدام مدافعان عملکرد خوبی داشتند؟

در تیم خودمان امیر هوشمند خیلی خوب بود. گولسیانی هم که قبلا با او هم‌تیمی بودم، در این فصل بهترین سال فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت.

کد خبر 765086
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha