ویژه‌برنامه «آینده شبیه توست» با حضور دختران و بانوان منطقه۱۲ در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو محله سنگلج و بوستان فاطمی برگزار شد.

آینده شبیه توست

به گزارش همشهری آنلاین، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۲ در این باره گفت: «کارگاه آموزشی تولید هوشمند نیز با هدف افزایش انگیزه، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی موفق بین کارآفرینان حوزه تولید عروسک در مناطق بیست‌ودوگانه  از برنامه‌های اصلی بود که در امتداد ویژه‌برنامه‌های هفته دختر اجرا شد.

 نحوه انتخاب هدف درست، چگونگی ورود به دنیای تولید و شناسایی موانع تولید، نحوه فروش هوشمند و کارآفرینی مهارت‌ها و ارائه اطلاعات موردنیاز برای ورود به حیطه عروسک‌سازی، نحوه برندسازی و مدیریت نشان، از مباحث آموزشی مطرح شده در این کارگاه یک‌روزه بود.

«سید امیرحسین ساداتی» افزود: «از جمله اقدامات جنبی این ویژه‌برنامه می‌توان به اجرای مسابقات فرهنگی، قدردانی از دختران نخبه و فعال، توزیع بسته‌های آموزشی و پذیرایی از حاضران اشاره کرد.»

تقدیر از برندگان پویش ماه مهربانی، برپایی نمایشگاه دست آفریده‌های دختران هنرمند منطقه۱۲، غرفه‌های فرهنگی و هنری کودکان، غرفه محصولات عفاف و حجاب، دوخت رایگان چادر، اهدای بسته‌های فرهنگی به همه دختران حاضر و... از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

کد خبر 765021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha