دانلود قسمت 16 رهایم کن کامل، دانلود رهایم کن قسمت ۱۶، دانلود قسمت ۱۶ رهایم کن کامل، دانلود سریال رهایم کن قسمت شانزدهم، خرید قانونی سریال رهایم کن قسمت 16 حلال دانلود، دانلود فیلم ایرانی رهایم کن قسمت ۱۶، قسمت جدید سریال رهایم کن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

عکس

برای دانلود فیلم رهایم کن قسمت شانزدهم 16 به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مجید مولایی و هنرمندی محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، شهرام قائدی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و… به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • ***********************************************************
  • برای دانلود سریال رهایم کن قسمت 16 روی لینک زیر کلیک کنید
  • «« دانلود قسمت 16 سریال رهایم کن »»
  • ***********************************************************

درباره سریال رهایم کن

قسمت شانزدهم 16 سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی است و می توان گفت رهایم کن قسمت 16 یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

روایت سریال رهایم کن

  • ***********************************************************
  • برای دانلود قسمت 16 سریال رهایم کن روی لینک زیر کلیک کنید
  • «« دانلود قسمت ۱۶ سریال رهایم کن»»
  • ***********************************************************

سریال رهایم کن قسمت 16 شانزدهم ماجرایی عاشقانه و خانوادگی دارد؛ عروسی افسانه و بهرام باعث شدت گرفتن تنش بین هاتف و حاتم می شود که بانی این مراسم است. مارال برای تکمیل داستانی که از قبل آماده کرده تصمیم می گیرد ابتکار عمل را به دست بگیرد و کار را تمام کند. افسانه نیز به رازی از سرنوشت بهرام پی می برد و برای تغییر سرنوشت بهرام اقدام می کند.

رهایم کن قسمت ۱۶ کی میاد؟

سریال رهایم کن قسمت شانزدهم 16 روز جمعه 12 خردادماه 1402 ساعت 8 صبح پخش می شود.

قسمت شانزدهم رهایم کن چه می شود؟

در قسمت 16 رهایم کن حاتم به پدرش می گوید: من می خوام با این زن زندگی کنم...

قسمت شانزدهم 16 رهایم کن کی میاد؟

قسمت شانزدهم 16 رهایم کن به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم ساعت 8 صبح جمعه 12 خرداد قابل مشاهده و خریداری است.

قسمت ۱۶ رهایم کن چی میشه؟

در سریال رهایم کن قسمت شانزدهم 16 باید دید که بین عشق حاتم یا اقتدار نایب خان، کدام برنده است؟

سریال رهایم کن را از کجا ببینم؟ 

سریال رهایم کن قسمت شانزدهم 16 از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 16 سریال رهایم کن

محسن تنابنده در نقش حاتم، هوتن شکیبا در نقش هاتف، هدی زین العابدین در نقش مارال، مهدی حسینی نیا در نقش بهرام، بابک کریمی، مونا احمدی در نقش افسانه، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری در نقش شاهین، سام نوری در نقش دانیال، محمدصادق میرمحمدی و…

وبسایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای دانلود فیلم خارجی جدید با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی است.

کد خبر 764535

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha