چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همه شهروندان، به‌ویژه ساکنان منطقه ٦، می‌توانند میهمان جشن بزرگ «نور مشرق» شوند که قرار است فردا، پنجشنبه، در فرهنگسرای خانواده برگزار شود.

نورمشرق

به گزارش همشهری آنلاین، جشن نور مشرق به مناسبت میلاد امام مهربانی‌ها، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، در فرهنگسرای خانواده با هدف ترویج فرهنگ رضوی در بین جوانان، نوجوانان و ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
«شیوا مقدم» رئیس فرهنگسرای خانواده با بیان این خبر گفت : «این برنامه با همکاری کانون مذهبی «بر ستیغ چکاد» به دکلمه‌خوانی، سخنرانی، نوا نمایش، پرسش‌وپاسخ، مسابقه فرهنگی و اهدای جایزه به برگزیدگان اختصاص دارد. »
مقدم با بیان اینکه این ویژه‌برنامه به مناسبت گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود، ادامه داد : «سعی داریم در این برنامه فضایی توام با شور و نشاط برای شهروندان فراهم کنیم و چون یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت مردم‌داری و مهرورزی  با مردم است، براین اساس از «علی‌اکبر امیراقبال»، پژوهشگر و نویسنده، دعوت شده تا از محسنات این امام همام و سبک زندگی و سیره عملی‌ ایشان بگوید که می‌تواند نقشه راه ما در زندگی باشد.»
علاقه‌مندان برای حضور در جشن بزرگ نور مشرق می‌توانند پنجشنبه، ١١ خرداد، ساعت ٢٠، به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

کد خبر 764285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha