مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

برای خرید و سرمایه گذاری روی ملک در تهران، یکی از محله هایی که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم تا خریدی مطمئن داشته باشید، خرید آپارتمان در تجریش تهران و خیابان زعفرانیه است.

عکس

میزان پیشرفت و ساخت و ساز در کشورهای اروپایی بسیار بالا است. این کشور ها علاقه بسیاری به ساخت برج ها و سازه های بسیار لوکس و لاکچری دارند. این امر سبب شده است، تا بسیاری از معماران ایرانی تمایل داشته باشند که برج ها و سازه هایی درست مانند برج های اروپایی در ایران بسازند. این ساخت و ساز ها بیشتر در مناطق و  محله های لوکس در تهران انجام شده و همین امر بر قیمت سازه ها می افزاید.

آپارتمان های لوکس تجریش متری چند است؟

برای زندگی در منطقه ۱ تهران؛ یکی از محله هایی که می توانیم برای سکونت و زندگی به شما معرفی کنیم تجریش تهران است. تجریش تهران از جمله محله هایی است که ساخت و ساز در آن بسیار رواج دارد. این موضوع سبب شده است تا در این منطقه سازه های بسیار لوکسی ساخته شود. 

از سوی دیگر برای خرید و سرمایه گذاری در برج های لوکس تجریش تهران، هزینه بسیاری باید صرف شود چرا که خرید آپارتمان های لوکس در تحریش تهران از جمله گزینه هایی است که با وجود قیمت های کنونی، برای بسیاری از افراد دیگر ممگن نیست.

خرید آپارتمان در برج های لوکس زعفرانیه تهران | قیمت ملک در زعفرانیه

محله زعفزانیه گران تر از تجریش تهران

محله زعفرانیه تهران یکی از خیابان های بسیار معروفی است که در منطقه 1 تهران قرار دارد. این محله از جمله محله هایی است که در دسته گران ترین محله های تهران قرار دارد. این افزایش قیمت برای خرید آپارتمان در زعفرانیه تهران حتی از قیمت ملک در تجریش نیز پیشی گرفته است.

یکی از مسائل مهمی که در رابطه با زعفرانیه تهران مهم است، این است که این خیابان با مساحت کمی که دارد از جمله خیابان هایی است که برج هایی با سازه های لاکچری در آن قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید ملک در تجریش تهران هستید، از جمله محله هایی که می توانید  در نظر بگیرید، محله زعفرانیه تهران است.

برج های میلیاردی در تجریش تهران

بیشتر برج های لوکسی که در تهران ساحته شده است، توسط طراحان برجسته طراحی و ساهته شده است. یکی از این طراحان فرزاد دلیری است که سازه هایی با امکانات بسیار در تجریش تهران و مناطق شمالی شهر تهران ساخته شده است. این درحالی است که همین برج ها، در خصوص قیمت با یکدیگر رقابت دارند؛ درواقع قیمت واحد های این برج ها برای خرید، چه در تجریش و چه در زعفرانیه تهران، با یکدیگر برابر نیستند و  با قیمت سایر ملک های منطقه ۱ تهران متفاوت هستند.

خرید آپارتمان در تجریش تهران | قیمت آپارتمان در تجریش

برای خرید یک خانه خوب در تهران چه کنیم؟

این سوال از جمله نکات مهمی است که برای خرید ملک در تهران باید در نظر داشته باشید. امروزه در تهران خرید یا فروش ملک کمی ریسک داشته و به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. مجموعه مسکن آکس هوم به شما پیشنهاد می کند برای خرید ملک در تهران و مخصوصا در منطقه ۱ تهران حتما با مشاوران خبره و حرفه ای  این حوزه مشورت های لازم را انجام دهید؛ پس از آن به سراغ خرید و یا هر اقدام دیگری بروید.

کد خبر 764140

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha