محمد زادمهر بازیکن سابق پرسپولیس اعتقاد دارد دربی فردا بین پرسپولیس و استقلال اوج بازی‌های این فصل خواهد بود.

محمد زادمهر

پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با همشهری آنلاین گفت: حساسیت این بازی خیلی بالا است و مانند سوپر جام می‌ماند. اوج بازی فصل همین مسابقه است. امیدوارم در درجه اول تماشاگران از دیدن بازی لذت ببرند. و تیم‌ها فقط فوتبال بازی کنند. در نهایت هم هر تیمی که در زمین لیاقت داشت برنده شود.

وی ادامه داد: هر دو تیم پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی دارند. هر دو تیم بازی های قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته اند. ضمن اینکه پرسپولیس در آخرین دربی توانسته پیروز شود و حالا استقلال می‌خواهد آن شکست را جبران کند. بازی قشنگی می‌شود. خط هافبک‌های دو تیم نقش بسزایی در روند بازی در ایجاد موقعیت خواهند داشت. موضوع خلاقیت های فردی در این مسابقه بسیار می تواند تعیین کننده باشد.

زادمهر با اشاره به سبک کاری مربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: هر دو مربی می‌آیند که گل نخورند. بازی فشردگی و پرس زیادی خواهد داشت. در این شرایط استفاده از ضربات ایستگاهی و حرکات تکنیکی و انفرادی برخی بازیکنان تعیین‌کننده است. شاید حتی بازی به وقت اضافه هم کشیده شود، چراکه بیشتر بازی دفاعی خواهد بود و احتمالا بازی به ۱۲۰ دقیقه کشیده شده و قهرمان را ضربات پنالتی مشخص کند. گرچه فوتبال است و هزار اتفاق ممکن است در جریان آن بیفتد.

او افزود: وقتی بازی‌های این دو تیم در گذشته را آنالیز می‌کنیم روندی که داشتند در بازی های رودرو با حداقل گل توانستند برنده شوند. در بازی فردا هم مهارتها و خلاقیت‌های فردی خیلی تاثیرگذار است و می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند. هر دو مربی بهترین ترکیب را در زمین می‌گذارند و نیمکت خوبی هم دارند تا در زمان تعویض بتوانند بهترین تصمیم بگیرند. وجود این بازیکنان خوب در هر دو تیم برای اینکه تیم ملی قوی هم داشته باشیم خیلی خوب است. به آقای قلعه‌نویی تبریک می‌گویم که با این همه بازیکنان با کیفیت که همه قوی هستند، می‌تواند یک تیم ملی قدرتمند در اختیار داشته باشد.

این کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به مهره‌های کلیدی دو تیم پرسپولیس و استقلال برای بازی فردا گفت: هر دو تیم بازیکنان تاثیر گذاری دارند اما آل کثیر برای پرسپولیس در تیم مقابل مهدی قائدی   بازیکنانی هستند که در یک لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. در کنار آن هر دو تیم گلرهای خوبی دارند. خط دفاعی خوبی دارند، اما جدال قائدی با دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست که صادقی هم هست وزنه رقابت این سمت را سنگین‌تر می‌کند. خیلی نمی‌توانم در مورد شرایط این دو تیم با جزییات صحبت کنم، چراکه کنار تیم‌ها نیستم و صحبت‌هایم به طور کلی است.

زادمهر در خصوص این که ممکن است بازیکنان پرسپولیس به دلیل کسب عنوان قهرمانی در لیگ در برابر استقلال انگیزه کافی را نداشته باشند، گفت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ خودش یک امتیاز مثبت است. در ضمن بازیکنان پرسپولیس در این سطح و کادرفنی هم که دارند مطمئنا توجیه می‌شوند که دربی چه حساسیت‌هایی دارد و تماشاگران چقدر روی نتیجه آن حساس هستند. برای همین هر چه دارند باید در زمین بگذارند و این بازی با بقیه بازی‌ها فرق دارد آنها که بازیکنان حرفه‌ای هستند باید به مانند ۷ بازی گذشته که با برد پشت سر گذاشتن برابر استقلال هم هشتمین برد فکر کنند؛ ضمن اینکه بازی فینال است و حساس‌ترین بازی فصل محسوب می‌شود.

کد خبر 764135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    منتظر یه دربی جذاب و تماشایی هستیم،استقلال تشنه جامه و فک کنم با تمام وجود و به قصد انتقام بجنگد، امیدوارم فاتح این دربی استقلال باشه جوری که در خاطرمون حک شود💙
    • ارتش سرخ IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      0 0
      حق دارین ۷ سال آرزو به دل شدین، پرسپولیس یک داغ دیگر بر دلتان حک خواهد کرد یک روز منتظر بمانید 😆😆🤩🤩🤩❤❤❤❤❤