بلیط هواپیما لحظه آخری بیشتر روی پروازهای چارتری اعمال می‌شود.

image-20230530145709-1.jpeg

گاهی اوقات برخی از آژانس‌های هواپیمایی بخشی از صندلی‌های یک هواپیما را پیش خرید می‌کنند تا این صندلی‌ها را به‌عنوان بلیط چارتر به مشتریان ارائه کنند. اینکار باعث می‌شود تا آن‌ها قیمت دلخواه را روی بلیط‌های خود قرار دهند. گاهی اوقات هم همین آژانس‌ها موفق به فروش بلیط‌های چارتر خود نشده و ضرر و زیان فراوانی را متحمل می‌شوند. به‌همین‌دلیل تصمیم می‌گیرند تا بلیط‌ها را با نرخی پایین‌تر تحت‌عنوان بلیط لحظه آخری ارائه کنند. ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هوشمندانه بلیط‌های لحظه آخری مناسبی را برای سفر خود تهیه کنید.

تهیه بلیط پرواز لحظه آخری سخت نیست!

در ادامه 5 راهکار هوشمندانه را به‌عنوان گزینه‌های روی میز در مقابل شما قرار خواهیم داد تا با دانستن آن ها درست مانند یه کارمند با تجربه آژانس‌های هواپیمایی، خیلی حرفه‌ای بهترین بلیط پرواز لحظه آخری را تهیه کنید.

  • برنامه ریزی برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

درست متوجه شدید! حتی برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری هم باید برنامه‌ریزی داشته باشید. اما یک برنامه‌ریزی کاملا منعطف. اگر زمان و همینطور تاریخ سفر در دست خود شما است، باید یک بازه مشخص با امکان بررسی نوسانات روز و تاریخ پرواز را در نظر داشته باشید. در این حالت است که به‌راحتی می‌توانید با رصد کردن بلیط‌های لحظه آخری موجود در سیستم یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و هزینه کمتری را برای سفر خود پرداخت کنید.

  • کلاس پروازی برای انتخاب پرواز لحظه آخری

پرواز لحظه آخری به کلاس پرواز هم بستگی دارد. فرست کلاس، اکونومی یا بیزنس بودن پرواز تاثیر بسیار زیادی در انتهاب نهایی دارد. به‌عبارتی شما باید در بین بلیط‌هایی که در پروازهای کلاس بالاتر ارائه می‌شوند هم خوب بگردید و آن‌ها را جستجو کنید. گاهی‌اوقات خیلی از صندلی‌های کلاس‌های پرواز بالاتر هنوز ظرفیت خود را تکمیل نکرده‌اند و امکان خرید این صندلی‌ها با مبلغی کمتر در بلیط‌های لحظه آخری فراهم است. این یک فرصت طلایی است، آن را از دست ندهید.

  • تعویض بلیط برای تهیه بلیط لحظه آخری

این ترفند به شما کمک می‌کند که با پس دادن بلیط خود بتوانید یک بلیط لحظه آخری تهیه کنید و هزینه سفر را کاهش دهید. برخی از پروازها به شما امکان می‌دهند که پرواز خریداری شده خود را در زمان‌هایی غیر از نزدیک به زمان پرواز پس داده و سپس با مرور کردن شرایط موجود، یک بلیط لحظه آخری مناسب تهیه کنید.

  • بررسی زمان نزدیک به پرواز

برای عملی شدن این ترفند شما باید برای مثال 3 هفته به پرواز مانده یا در یک بازه زمانی نزدیک‌تر، اقدام به خرید بلیط کنید. به زمان‌هایی که نزدیک به پرواز شما هستند دقت کنید. باید حواستان به این موضوع باشد که قیمت‌ها در این موقعیت‌ها پایین می‌آیند.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری با چند ترفند هوشمندانه

  • یا شانس و یا اقبال در زمان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

گاهی اوقات هم تنها با مراجعه کردن به یک آژانس هواپیمایی یا یک سایت برای تهیه بلیت به‌راحتی می توانید بلیط‌های فروش نرفته را تهیه کنید. همین کار ساده باعث می‌شود که شما به‌عنوان پرواز لحظه آخری یک بلیط بی‌نظیر تهیه کرده و از سفر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه خود در کلاسی لوکس لذت ببرید. به‌عبارتی گاهی اوقات مسئولان بلیط‌های فروش نرفته‌ای را که از کلاس‌های بالاتر مثل فرست کلاس یا بیزینس کلاس باقی مانده و زمان پرواز آن ها هم نزدیک است، با قیمتی پایین‌تر و ارزان‌تر به مشتریان ارائه می‌کنند.

بلیط لحظه آخری برای تمام لحظات 

همه ما می‌دانیم که بلیط هواپیما در مقابل هزینه سایر وسایل نقلیه برای سفر، قیمت بالاتری دارد. برهمین‌اساس ما در این مطلب خیلی سریع و کوتاه به شما گفتیم که با چه راهکارهای جذاب هوشمندانه‌ای به‌راحتی می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما لحظه آخری کرده و از سفر دلچسب و البته اقتصادی خود، تا جایی که ممکن است لذت ببرید. این راهکار ها همگی امتحان شده و صد در صد عملی هستند.

تمامی سایت‌های بزرگ دنیا در زمینه بلیط لحظه آخری مانند booking.com، expedia.com و kayak.com فروش بلیط‌های لحظه آخری تحت عنوان lastsecond tickets دارند که مردم در جای‌جای دنیا می‌توانند از آن خرید کنند. البته این موضوع هم در ایران صدق می‌کند و eligasht.com هم برای بلیط‌های لحظه‌ اخری در تمام دنیا و ایران هم چاره‌ای اندیشیده و می‌تواند با بهترین المان‌های روز، به‌روزترین بلیط‌ها را برای شما لیست کند.

یکی از معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما که شما به صورت 24 ساعته می‌توانید بلیط سفر هوایی داخلی و یا خارجی خود را از آن خریداری کنید، سایت فروش بلیط هواپیما  و مسافرتی الی گشت است. یکی از بخش‌های پرطرفدار این سایت برای علاقه‌مندان به سفر بخش فروش بلیط‌ هواپیما لحظه آخری است. شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به بخش خرید بلیط هواپیما سایت الی گشت مراجعه کنید و با مشخص کردن مسیر سفر و تاریخ پرواز، بلیط‌های موجود را به صورت کامل مشاهده کنید، در صورتی که تمایل به خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از الی گشت را دارید، فقط باید از قسمت بالای صفحه گزینه بلیط هواپیما لحظه آخری را انتخاب کنید تا نتایج این جستجو به شما نشان داده شود. الی گشت در بیشتر روزهای سال به غیر از ایام پیک سفر بلیط‌های لحظه اخری را با تخفیف‌های جذاب و باورنکردنی برای فروش در سایت خود قرار می‌دهد.

به پیشنهاد الی گشت شما می‌توانید برای خرید بهترین بلیط لحظه آخری مقاله همه چیز درباره سفر لحظه آخری از مجله گردشگری الی گشت مرجع اطلاعات و دانش سفر و گردشگری زبان فارسی مطاله کنید.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری با چند ترفند هوشمندانه

کد خبر 764134

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha