احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی ارقام نجومی برای جذب برخی بازیکنان توسط باشگاه‌های متمول هزینه خواهد شد.

آلومینیوم

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فعالیت نقل و انتقالات تیم‌ها هنوز به طور جدی آغاز نشده و فقط گمانه‌زنی در این مورد وجود دارد، اما محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم عنوان کرده برخی باشگاه‌ها برای جذب بازیکن اقدام نموده و حتی رکورد مبلغ جابه‌جایی بازیکن را با یک عدد عجیب شکسته‌اند.

رجائیان در این باره می‌گوید: قبل از دستورالعمل جدید فدراسیون فوتبال، صحبت‌هایی شنیده بودیم که مبالغ قراردادها برای فصل جدید خیلی بالاست. مثلا شنیدم رقم انتقال یک بازیکن از یک باشگاه به باشگاه دیگر، معادل کل بودجه سال قبل ما در آلومینیوم بوده که این مبلغ فقط برای یک بازیکن اختصاص داشت.

او در مورد رقم مطرح شده برای انتقال یک بازیکن به یک باشگاه خاص عنوان کرد: شنیده‌ایم که ۱۲۰ میلیارد تومان در ازای رضایت نامه و دو فصل قرارداد یک بازیکن قرار است پرداخت شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: من قبل از دستورالعمل فدراسیون قصد داشتم به سهامداران کارخانه بگویم که ما را هم در بازار نقل و انتقالات تقویت کنند تا بتوانیم بازیکن بگیریم که این قوانین جدید آمد و محدودیت‌هایی گذاشت.

رجائیان تاکید کرد: بازیکنان سطح بالا اگر چنین قیمتی که گفته می‌شود، داشته باشند، شرایط را برای باشگاه‌هایی مثل ما که برای ارائه بازی خوب و استفاده از جوانان تلاش خواهند کرد، سخت می‌کند.

کد خبر 764109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    38 1
    حیف پول که به بازیکن فوتبال
  • سهراب IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    40 0
    خب این حالا شد راه حل؟این چه کاری که به جای حل ودرمان قطعی دنبال تامین خودتون میگردین.به جای اینکه سازوکاری به خرج بدین دنبال این هزینه های من دراوردی نرین فقط تنها درخواستتون اینه که ما رو دریابین؟آخه نوشتن همچین رقمی که برای فلان بازیکن 120میلیارد داره فلان باشگاه میده از نظر روحی روانی وبا توجه به شرایط بسیار بد اقتصادی مردم با روح و روان اون حقوق بگیر یا بیکار یا کاسبی که ازبی مشتری مغازه ش تعطیل میکنه ایا اینکار درسته؟مردم تو فقر برای شام شب موندن اون وقت این رقم ها برای فلان نفر که چه میدونم زیر توپ میزنه چه دردی از مردم دوا میکنه.چرا اجازه دادن همچین پولی از جیب مردم برای خرج فلان بازیکن یا مربی خرج میکنین.طرف تو شهریه دانشگاه بچه ش مونده اونوقت تیتر میزنین 120000000000 تومان برای یه بازیکن ؟با روح وروان مردم بازی نکنین
  • سمیعی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    43 2
    بدبخت ملتی که پول میدن تا ورزش کردن یکی دیگه رو ببینن
  • کیوان IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    31 0
    حیرت آور است این قراردادهای بی حساب و کتاب تو لیگمون😑پول همچنان برای باشگاه هامون علف خرس است و رقم های حیرت آوری رو به بازیکنان متوسط می پردازند که بیشتر شبیه یه شوخی تلخ است یک نفر باید جلوی این ریخت و پاش ها را بگیرد اگر فوتبالمون‌در آمد زا بود ایراد نداشت اما هیچ باشگاهی چه دولتی چه خصوصی تو فوتبالمون در آمد زا نیستن
  • آشنا IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    33 0
    مگر پول علف خرس است، مگر نه اینکه این شرکت‌ها معادن ملی کشور را استخراج و تبدیل به آهن ، فولاد ، مس ، آلومینیم و.... می‌کنند و یا صادر و یا به خود خلق‌الله میفروشند . چرا باید درآمدشان صرف کارهای بیهوده کنند .دولت باید اینگونه شرکت ها را وادار کنند برای بی بضاعت ها خانه بسازند.
  • خسرو IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    25 0
    فوتبال فقط باید خصوصی بشه یک ریال از پول بیت المال خرج فوتبال یا هر چی بشه حرام است
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    34 1
    من بیکارم ازدواج نکردم بخدا بیایید این پولارو خرج بیکارا بکنین چند تا کارگاه کوچک میشه با این پولا زد وچند نفر برد سر کار بخدا حرام این پولا از جیب بیت المال خرج این فوتبالی که هیچ افتخاری تو این چند سال نداشته غیر از حسرت و بیکاری جوانان چرا این کارا رو با اعصاب و روان مردم میکنین این پولا همش دزدی و اختلاس خون مردم تو شیشه نکنید وسلام
  • امید IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    30 1
    برای 3سال فوتبال رو تعطیل و بودجه رو برای تامین زیربنایی امور ورزش جوانان اختصاص و نتیجه اش رو بعد ببینین
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    23 0
    صد تا کارگر تا یک سال کار کنند درآمدشون جمعا یک چهارم این بازیکن نمیشه،...ازخودتون نیست مال ملته