خورخه مندس که بیش از ۲۰ سال مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو بود، اصرار دارد که پس از جدایی آنها در اوایل سال جاری، همچنان با مشتری سابق خود روابط نزدیکی دارد.

رونالدو/ مندس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میرر، در بیشتر دوران کاری درخشان رونالدو، مندس مدیر برنامه‌های او بود، اما گزارش شد که این دو در تابستان گذشته پس از اینکه این مهاجم از زندگی در منچستریونایتد ناامید شد و از ایجنتش خواست که به بایرن مونیخ یا چلسی برود، با هم اختلاف پیدا کردند.

اگرچه این امر محقق نشد، اما رونالدو در نهایت به آرزویش رسید و در ماه نوامبر با توافق دوجانبه یونایتد را ترک کرد. اما تا آن زمان، رابطه این فوتبالیست ستاره با مندس به دنبال مصاحبه‌ای که با پیرز مورگان درست پیش از ترک اولدترافورد انجام داد، به هم خورد. این تصمیمی بود که مندس از آن حمایت نکرد.

چند هفته پس از انتقال رونالدو به تیم النصر، جدایی رسمی آنها هم دنبال شد و این تصمیمی بود که رونالدو در مورد آن با مندس مذاکره نکرد. اما به نظر می‌رسد که مندس از این کار رونالدو ناراحت نشد. او به خبرنگاران گفت که "رابطه شخصی عالی" با رونالدو دارد.

با این حال، وقتی از او در مورد وضعیت فعلی رونالدو پرسیده شد، پس از اینکه مهاجم به دلیل ترک منچستریونایتد برای انتقال به خاورمیانه مورد انتقاد قرار گرفت، او حرف خاصی نزد و فقط گفت: کریستیانو همیشه در قلب من خواهد بود. او یک بازیکن خاص و یک فرد خاص برای من است. اگر من چند سال پیش فکر می‌کردم که می‌توانم بازیکنی با نیمی از ارزش کریستیانو داشته باشم، با مبلغ کمتری قرارداد می‌بستم! همه ما پرتغالی‌ها باید به این موضوع افتخار کنیم.

افتخار می‌کنم که بازیکنی مثل او داشته و دارم. من همیشه این را گفته‌ام و در تمام عمرم هم خواهم گفت. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان بوده و هست! کوچک‌ترین شکی ندارم، حتی در مقایسه با دیگران.

مندس در ادامه تاکید کرد که رونالدو همیشه بهترین فوتبالیست تاریخ فوتبال خواهد بود. او افزود: باید ببینید او چه کاری انجام داده است. فوتبال گل زدن است! قدرت زیادی در آنجا نیاز است و همچنین تلاش زیاد.

او نمونه‌ای برای جوانان است و هر کاری که یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ باید انجام دهد را انجام داده است. زیرا او از همه آنها بهتر است! بسیاری از مردم هرگز به روند پیشرفت او فکر نکرده‌اند که باعث شده او در واقع بهترین در تاریخ باشد.

اولین فصل رونالدو در النصر هفته گذشته با نتایجی ناامیدکننده به پایان رسید، زیرا تیم او پس از از دست دادن قهرمانی در لیگ برتر عربستان، فصل را بدون جام به پایان رساند.

کد خبر 764084
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha