طبق گزارشی در اسپانیا، منچستریونایتد در تابستان امسال به دنبال جذب لیونل مسی و نیمار خواهد بود تا یک خط حمله ویرانگر را تشکیل دهد.

نیمار/ مسی/ امباپه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فوتبال ۳۶۵، یونایتد پس از اولین بازی خود زیر نظر اریک تن هاخ، در فصل جدید به لیگ قهرمانان بازگشته است که باعث قهرمانی آنها در جام اتحادیه شده است.

با فشار مضاعف لیگ قهرمانان، تن هاخ به دنبال این است که تابستان امسال تیمش را با چهره‌های تازه جمع کند و نشریه ناسیونال اسپانیا ادعا می‌کند که سرمربی هلندی می‌تواند این دو جفت مهاجم را جذب کند.

بدون توجه به گزارش‌هایی مبنی بر علاقه به نیمار، نه‌تنها ادعا می‌شود که این بازیکن برزیلی به اولدترافورد خواهد آمد، بلکه رفیق او مسی نیز به این تیم خواهد آمد.

فابریتزیو رومانو روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی، هفته گذشته گفت: هیچ مذاکره‌ای بین منچستریونایتد و پی اس جی برای نیمار در حال انجام نیست. هیچ چیز مشخص و گفتگویی حداقل با مالکان و هیئت مدیره فعلی نشده است. پاری سن ژرمن قبلاً در مورد خروج نیمار بحث کرده و در تابستان امسال آنها به دنبال یک راه‌حل هستند.

اما منچستریونایتد به‌شدت این شایعات را تکذیب می‌کند و اصرار دارند که این موضوع صحت ندارد. آنها می‌گویند: این موضع هیئت مدیره فعلی است، اما در فرآیند فروش هستند؛ بنابراین ما منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. نیمار می‌تواند هدف مالکان جدید باشد، اما در حال حاضر هیچ چیز مشخصی وجود ندارد.

اما ناسیونال به حرف خود پایبند است و مدعی است یونایتد می‌خواهد نیمار را به صورت قرضی بگیرد و حقوق کامل او را بپردازد، اگرچه پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد یک بار برای همیشه از شر او خلاص شود و قصد فروش او را دارد. مسی هم پس از پایان قراردادش با  پاری‌سن‌ژرمن به صورت رایگان در دسترس است.

این گزارش می‌گوید: «طبق آنچه در انگلیس می‌گویند، مذاکرات از قبل آغاز شده است»، بدون هیچ اشاره‌ای مبنی بر اینکه کجا این را در انگلیس می‌گویند یا چه کسی آن را می‌گوید.

پاری سن ژرمن باید تابستان امسال از شر این بازیکنان خلاص شود تا در چارچوب قوانین جوانمردانه مالی باقی بماند و کنار گذاشتن مسی و نیمار از فهرست خود، آنان را به این هدف می‌رساند.

گفته می‌شود این زوج در پارک دو پرنس ناراضی هستند و طرفداران متعصب آنها را از باشگاه بیرون می‌کنند. تصور می‌شود که آنها دوست دارند همچنان با هم بازی کنند.

اگرچه به نظر می‌رسد بارسلونا یک مکان احتمالی به عنوان مقصد بعدی آنهاست، با توجه به اینکه هر دو قبلاً در آنجا بازی کرده‌اند، اما مشکلات مالی خود بلوگرانا مانع از آن می‌شود. احتمالاً به همین دلیل است که این گزارش احتمالاً بی‌اساس می‌گوید که آنها قرار است به یونایتد بروند. 

کد خبر 763849
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha