همشهری آنلاین: پلیس پاکستان تعداد افراد مسلحی را که به کاروان تیم کریکت سریلانکا حمله کرده‌اند، دست کم 12 نفر اعلام کرد.

به گزارش بی بی سی، مقامات پاکستانی اعلام کردند سوء قصد به تیم کریکت سریلانکا در پاکستان توسط دست کم 12 مرد مسلح صورت گرفته و طی آن 8 نفر که مامور پلیس بوده و  تیم را همراهی و پشتیبانی می‌کردند جان خود را از دست داده‌اند.

بر اثر شلیک ده‌ها گلوله به اتوبوس حامل این افراد در نزدیکی لاهور، هفت تن از بازیکنان به شدت مجروح شده‌اند که حال دو تن آنها بسیار وخیم اعلام شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

پاکستان تیم کریکت سریلانکا را پس از آن که تیم هندی از حضور در این کشور خوداری کرد به این کشور دعوت کرده بود تا در مسابقات شرکت کنند.

شاهدان نزدیک به محل حادثه عنوان کردند که مهاجمان که به اسلحه‌های پیشرفته و بمب‌های دست ساز مجهز بوده‌اند ابتدا بمبی منفجر کرده و پلیس را که در پشت سر این کاروان در حرکت بوده هدف قرار دادند و سپس از پشت درختان به سوی اتوبوس آتش گشوده‌اند.

بر اثر این درگیری 25 دقیقه‌ای که بین پلیس و این افراد که به نظر بسیار خبره بودند چندین نفر زخمی شده‌اند اما پلیس هنوز از نتیجه این درگیری اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

کد خبر 76390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز