گروه حوادث: پیدا شدن یک کیف پر از پول که روی آن لکه‌های خون به چشم می‌خورد، پلیس را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو کرده است.

در حالی که سارقان ناشناسی این کیف را از خانه صاحب کیف به سرقت برده‌اند، تیم تحقیق، بررسی‌های گسترده‌ای را برای کشف راز این سرقت آغاز کرده است.

بامداد دیروز زمانی که سرباز 19 ساله کلانتری 14 کرج در حال گشتزنی در خیابان‌های اطراف کلانتری بود متوجه کیف قرمز رنگ زنانه‌ای شد که در گوشه‌ای از خیابان افتاده بود.
سرباز جوان که مهدی نام دارد، بعد از برداشتن کیف متوجه چند لکه خون خشک شده روی آن شد و برای پیدا کردن آدرس یا مشخصاتی از صاحب کیف، در آن را باز کرد اما در همین هنگام متوجه 15 میلیون تومان پول و تراول چک، گواهینامه، کارت ملی و یک دفترچه تلفن در داخل کیف شد.

در حالی که روی این کیف آثار خون دیده می‌شد، سرباز جوان به کلانتری رفت و رئیس‌کلانتری را در جریان این ماجرا قرار داد. وی سپس با شماره‌هایی که در دفتر تلفن بود تماس گرفت و توانست صاحب کیف دستی را پیدا کند.

سرباز جوان وقتی ماجرای پیدا کردن کیف پر از پول را برای صاحب کیف تعریف کرد، وی به سرعت خودش را به کلانتری رساند. « باورم نمی‌شد کیفم پیدا شود، امروز صبح وقتی بیدار شدم و دیدم از کیف خبری نیست و به سرقت رفته است، فکر کردم آن  را از دست داده‌ام.
مالک کیف در حالی این جملات را به ماموران کلانتری می‌گفت که مدعی بود شب قبل چند سارق ناشناس وارد خانه‌اش شده و اموالش را به سرقت برده‌اند.

وی ادامه داد: صبح که بیدار شدم همه اثاثیه خانه‌ام به هم ریخته بود. بعد از بررسی متوجه شدم افراد ناشناسی شبانه وارد خانه‌ام شده‌اند و بدون ایجاد سر و صدا به سراغ کیف پر از پول و جواهرات موجود در خانه رفته و همه آنها را به سرقت برده‌اند اما وقتی سرباز جوان با من تماس گرفت و گفت که کیف را پیدا کرده‌ است حسابی شوکه شدم.»

در حالی که این مرد مدعی است هنگام سرقت، وی و اعضای خانواده‌اش در خواب بوده و متوجه هیچ صدایی نشده‌اند، هم‌اکنون پلیس با معمای عجیبی مواجه شده‌ است. لکه‌های خونی که روی کیف پول‌ها و مدارک به چشم می‌خورد این سؤال را که آثار خون متعلق به چه کسی است و چرا این کیف در خیابان افتاده بود را پیش روی تیم تحقیق قرار داده است، ماموران که احتمال می‌دهند آثار خون متعلق به سارقان است، تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کرده‌اند.

سرهنگ ناصر اصلانی – فرمانده انتظامی شهرستان کرج- روز گذشته ضمن دستور قدردانی از سرباز وظیفه‌شناس که کیف پر از پول را به صاحبش بازگردانده، گفت: این فرضیه که ممکن است سارقان بعد از ربودن کیف بر سر تصاحب آن دچار اختلاف و درگیری شده باشند یکی از فرضیه‌هایی است که پلیس در حال بررسی آن است.

وی افزود: دستورات لازم برای پیگیری ماجرای سرقت و آثار خون بر جا مانده روی کیف دستی از سوی مقام قضائی صادر شده و تحقیقات پلیسی برای حل این معمای مرموز ادامه دارد.

کد خبر 76341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز