آزمون آیلتس از معتبرترین و محبوب‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی در سراسر جهان است که برای مهاجرت، کار، تحصیل و... به آن نیاز دارید.

عکس

اغلب سازمان‌های جهانی به آزمون آیلتس و نتایج آن به عنوان یک شاخص قابل اعتماد نگاه می‌کنند. در این آزمون چهار مهارت شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای اینکه بهترین نتیجه را بدست آورید، باید مهارت‌های خود را تقویت کنید و آمادگی کامل برای آزمون داشته باشید.

دوره‌های متنوعی برای آماده‌سازی زبان‌آموزان برای آزمون آیلتس وجود دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها نتایج خوبی را بدست آورید. در این مقاله به نکات مهم و ضروری که برای آزمون نیاز دارید و سپس به معرفی بهترین دوره آیلتس پرداخته‌ایم.

نکات مهم برای آزمون آیلتس

  • آشنایی با فرمت آزمون: قبل از اینکه وارد آزمون شوید بهتر است با نحوه برقراری آزمون و فرمت آن آشنایی کامل داشته باشید تا بهتر بتوانید به سوالات پاسخ دهید. البته با شرکت در کلاس آیلتس و گذراندن دوره‌های مرتبط با فرمت این آزمون به خوبی آشنا خواهید شد.

  • مدارک هویتی: برای شرکت در آزمون به مدارک هویتی نیاز دارید، حتما مدارک خود را به همراه داشته باشید.

  • نحوه آزمون: چهار مهارت شما به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند که هرکدام از آن‌ها دارای شرایط خاص خود هستند، قبل از آزمون مطمئن شوید که از قوانین و ضوابط آن آگاهی دارید.

  • آزمون‌های مشابه: توصیه می‌کنیم قبل از آزمون آیلتس چندین بار در آزمون‌های مشابه آن شرکت کنید و خود را محک بزنید. با این کار می‌توانید نقاط قوت و ضعیف خود را به خوبی بشناسید و برای بهبود آن‌ها اقدام کنید.

  • مدیریت زمان: برای آزمون هریک از مهارت‌ها زمان محدودی دارید، بنابراین باید زمان را در نظر داشته باشید و بتوانید آن را به خوبی مدیریت کنید. قبل از شرکت در آزمون حتما روی مدیریت زمان خود به خوبی کار کنید.

بهترین دوره آیلتس کدام است؟

همان‌طور که اشاره کردیم دوره‌های متنوعی برای آمادگی آزمون آیلتس وجود دارد که در قسمت بهترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم.

کلاس آیلتس

کلاس‌های آمادگی آیلتس به شما کمک می‌کند تا با آمادگی حداکثری در آزمون شرکت کنید و از قبول شدن خود مطمئن شوید. همان‌طور که می‌دانید قیمت این آزمون بالا است، بنابراین توصیه می‌کنیم زمانی در در آن شرکت کنید که از کسب نتیجه مورد نظر مطمئن باشید. کلاس آیلتس به منظور بالا بردن سطح زبان‌آموزان و پیشرفت آن‌ها در هر چهار مهارت برگزار می‌شود. علاوه‌بر تسلط بر مهارت‌ها؛ با شرکت در کلاس‌های آیلتس با نحوه آزمون و فرمت آن نیز آشنا می‌شوید و همچنین در آزمون‌های مشابه نیز می‌توانید شرکت کنید.

کلاس آیلتس آنلاین

اگر مشغله فراوانی دارید و وقت آزاد شما بسیار کم است تا جایی که امکان شرکت در کلاس‌های آیلتس را ندارید، می‌توانید با شرکت در کلاس آیلتس آنلاین خود را برای این آزمون آماده کنید. کلاس‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهند تا هنگام استراحت در منزل نیز زبان بیاموزید و این یک مزیت فوق‌العاده است. کلاس‌های آنلاین چیزی کم از کلاس‌های حضوری ندارند و زیر نظر اساتید باتجربه و متخصصی می‌توانید دوره خود را سپری کنید.

کدام دوره آیلتس مناسب شماست؟ دوره مناسب خودتان را پیدا کنید

تدریس خصوصی آیلتس

یکی دیگر از دوره‌هایی که می‌تواند به پیشرفت زبان شما کمک کند، تدریس خصوصی آیلتس است. در این کلاس‌ها تمرکز کامل استاد و شما روی یادگیری است و به خوبی می‌توانید نقاط ضعف خود را شناسایی و آن‌ها را رفع کنید. تدریس خصوصی برای افرادی که می‌خواهند سریع و بهتر برای آزمون آیلتس آماده شوند، بسیار مناسب است. یکی از بزرگترین مزیت‌هایی که کلاس‌های خصوصی دارند این است که معلم با توجه به سطح شما تدریس می‌کند و نکاتی که به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما در کلاس‌های عمومی زبان‌آموزان هرکدام سطح متفاوتی از انگلیسی دارند و برقراری ارتباط ممکن است برای شما کمی سخت باشد.

انتخاب بهترین دوره برای آزمون آیلتس

از آنجایی که آزمون آیلتس یک آزمون مهم و بین‌المللی است، کلاس‌ها و دوره‌های متنوعی توسط آموزشگاه‌های بسیاری برگزار می‌شود. آموزشگاه زبان ایرانیان نیز دوره‌های آنلاین و حضوری و همچنین تدریس خصوصی آیلتس را برای زبان‌آموزان در رده‌های سنی متفاوت با سطح زبانی مختلف برگزار می‌کند. در تدریس خصوصی این آموزشگاه تنها روی تقویت مهارت‌های شما کار نمی‌شود، بلکه انواع روش‌ها و تکنیک‌هایی که به آن نیاز دارید تا نتیجه عالی در آزمون کسب کنید توسط اساتید متخصص و با سابقه در اختیار شما قرار داده می‌شود.

با شرکت در کلاس‌های خصوصی آیلتس ایرانیان برای شما یک برنامه دقیق منظم براساس سطح زبانی، فرصتی که تا آزمون دارید و همچنین تعداد جلساتی که به آن نیاز دارید، داده می‌شود و می‌توانید مطمئن باشید که نتیجه موفقیت‌آمیزی کسب خواهید کرد. از دیگر مزیت‌های تدریس خصوصی موسسه ایرانیان می‌توان به منابع آموزشی آن اشاره کرد. با شرکت در این کلاس‌ها علاوه‌بر منابع معتبر بین‌المللی، منابع و جزواتی که بعد از سال‌ها تجربه اساتید این موسسه جمع‌آوری شده است نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کدام دوره آیلتس مناسب شماست؟ دوره مناسب خودتان را پیدا کنید

آموزشگاه ایرانیان دوره آیلتس را نیز در سطح مختلف برای زبان‌آموزان برگزار می‌کند که شما می‌توانید با کسب نتایج بهتر در دوره‌های پیشرفته‌تر آن نیز شرکت کنید. اینکه شما چه نمره‌ای از آزمون آیلتس خود انتظار دارید در تعداد جلسات دوره آیلتس که باید شرکت کنید، تاثیرگذار است. این آموزشگاه برای دانش‌آموزان آیلتس خود خدمات متنوعی مانند مشاوره رایگان و برگزاری آزمون‌های مشابه را نیز در نظر دارد. برای اینکه سطح شما مشخص شود و با هم‌سطحان خود در یک کلاس باشید آزمون ماک توسط این آموزشگاه برگزار می‌شود که براساس کسب نمره در این آزمون در دوره‌های مختلف می‌توانید شرکت کنید.

موسسه زبان ایرانیان به فکر افراد پر مشلغه نیز بوده است و با برگزاری کلاس آیلتس آنلاین به آن‌ها کمک می‌کند تا از حداقل زمان خود برای یادگیری زبان استفاده کنند و خود را برای شرکت در آزمون آماده کنند. کلاس آنلاین آیلتس این مجموعه به صورت خصوصی برگزار می‌شود تا شرکت کنندگان بتوانند حداکثر بازدهی را از کلاس داشته باشند و با توجه به سطح خود نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آن‌ها اقدام کنند. یکی دیگر از اقدامات این مجموعه که برای راحتی داوطلبین در نظر گرفته شده است تعیین روز و ساعت کلاس‌های آنلاین است، بنابراین شما می‌توانید در وقت‌های آزاد خود بدون هیچ‌گونه نگرانی در کلاس‌ها شرکت کنید.

کد خبر 763319

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha