رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام مهلت یک هفته ای مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای تعیین تکلیف وضعیت مرغ گفت: در جلسه ای با حضور سرپرست جدید وزارت جهاد کشاورزی حوزه ماموریتی هرکدام از دستگاه‌ها در این باره مشخص می‌شود.

قیمت مرغ

به گزارش همشهری آنلاین، محمد جواد عسکری اظهار کرد:  وزارت جهاد کشاورزی تا یک هفته آینده باید وضعیت مرغ را تعیین تکلیف و قیمت مرغ را در بازار تثبیت کند.

وی افزود: باید مرغ بیشتری در کشور باید تولید شود و از طرفی بر مرغداری های کشور باید نظارت بیشتری توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دو روز آینده با حضور سرپرست جدید وزارت جهاد کشاورزی با تولید کنندگان جوجه یک روزه و مرغ گوشتی جلسه خواهیم داشت و حوزه ماموریتی هرکدام از دستگاه ها مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس در صورتی که نیاز به تامین نهاده و واکسن است باید تامین شود یا اگر مرغ تولیدی مازاد وجود دارد نیز تعیین تکلیف شود.

بنابراین گزارش قیمت مرغ در ماه‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و با وجود افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی نرخ مصوب این محصول، اما مرغداران حاضر به عرضه کافی این محصول به بازار نمی شوند و در برخی استان ها دچار کمبودهایی در این خصوص هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، در صورتی که مرغداران همکاری نداشته باشند اقدام به واردات این محصول از ترکیه می شود.

کد خبر 762335
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سامان IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    11 0
    یه مملکتی که نمیتونه قیمت یه مرغ بی کیفیت رو کنترل کنه ،وای به حال ...
  • حسین IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    8 1
    ایول قیمتشو نصف کنید تا بلکه پلو مرغ بخوریم
  • هادی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    8 0
    با سلام: مجلس! ای مجلس! بیشتر مشکلات امروز جامعه نشآت از بی کفایتی شما دارد! مهلت یک هفته ای! شما دنا پلاسهای روز اول را بفروشید و شاسی بلند سوار بشوید مردم بی چاره هم یه فکری به حال مرغ می کنند شاید مثل گوشت قرمز گوشت مرغ هم از سفره ما بازنشستگان پر کشید و رفت! البته شما نگران این قضیه نباشید که واقعآ مردم ناراحت می شوند آخه شما برای کنترل گرانی و مهار تورم خیلی زحمت کشیدید! گوشت گاو کیلویی ۴۸۰ هزار تومان و گوشت شتر ۵۰۰ هزار تومان
  • ابراهیم IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    8 0
    خودمون به خودمون مهلت بدیم بعد خودمونو جریمه کنیم فقط خودمون به خودمن پرداخت نکنیم.... وای بر سرمایه داری نوین....
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    9 0
    جوک سال: مجلس دستور داد.... اقتصاد دستوری همینه نتیجه اش. چرا از دلار و طلا خبر نمی زارید؟ روتون نمیکنه بگید از هفته پیش تا شنبه این هفته یه هو نزدیک ۲ میلیون سکه کشید بالا؟؟ ارز چطور؟؟
  • موسوی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    9 0
    بابا خدا خیرت بده ببین پیام های تبریک تصمیم سازان خالص سازرا برای یکدیگر در انتصابات را... ببین فرمایشات حضرات درافول امریکا وسرماخوردگی ویخ بندان اروپا را ...ببین رشد بالای تولیدات را .اما چهل واندی سال است که نتوانسته ایم از عهده تنظیم بازار مرغ وتخم مرغ برآییم. چند وزیر فدای مرغ وتخم مرغ شده اند ؟وزرائ ضعیف اند یاسیستم کلا ناتوان ودر حال روز مرگی مزمن وزندگی نباتی است . تحریم ها تاثیر دارد؟یا بی عرضگی مسیولین تاثیر بیشتر ؟یا رانت خواران ودلار بگیران وچمدانی ها وکاسبان تحریم مقصر اصلی ؟ عوام جامعه هم پی برده اند وخواصاند پیچ یک کوچه اند . چرا نهاده را باید فقط چند رانت خوار زالوصفت وارد کنند . حرف این نماینده هم ارزشی ندارد فقط خوراک تبلیغاتی است واینکه بخیال خودش ملت فکر کنند نماینده ای ونظارتی هم وجود دارد .
  • فادیا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    9 0
    اقا یون ما ملت مرغ نمیخوریم نان خالی را از سفره مردم جمع نکنید خودتان که سیر هستید مردم هم خدایی دارند بخدا هستند اشخاصی که شب میشه شام ندارند اون وقت مسیولیین مملکت خرید آشپزخانه خود را از خارج میخرند این همان عدالت اسلامی ?
  • محمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    12 0
    آنقدر از این حرف ها و تهدیدات شنیده اند که ککشان نمی گزد
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 0
    کدوم مرغ وارداتی ؟ همون مرغ ترکیه که بوگندش همه جای خونه رو ورمیداره؟
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    3 0
    آقای قالیباف هم در جلسه بود ؟ چون در زمان دولت قبل فرموده بودند نوسان قیمت مرغ از بی عرضگی است. درضمن چرا قیمت همه اجناس رو ول کردید چسبیدید به قیمت مرغ؟