ایران خودرو از واگذاری زودتر از موعد ۱۳ هزار خودرو از تعهدات سامانه یکپارچه خبر داد و اعلام کرد: به جز محصول ۲۰۷ با موتور TU۳ که در انتظار قیمت گذاری است و بخشی از تعهدات پارس، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی محصولات اولویت تابستان ارسال شده است.

ایران خودرو

به گزارش ههمشهری آنلاین به نقل از ایکوپرس، شرکت ایران خودرو تاکید کرده، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی اولویت‌ها شامل محصولات دناپلاس، دناپلاس توربو دستی، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و خانواده سورن ارسال شده است و تاکنون بیش از ۶۷ هزار مشتری برای تکمیل وجه اقدام کرده و خودروها براساس موعد زمان تحویل، در حال صدور فاکتور و تحویل است.

براساس این گزارش، تاکنون بیش از ۱۳ هزار دستگاه خودرو شامل سورن بنزینی و پارس XU معمولی از تعهدات سامانه یک پارچه زودتر از موعد در حال تحویل به مشتریان است.

این گزارش می افزاید، با توجه به افزایش تیراژ تولید پارس معمولی، این مدل از پارس به مشتریان پارس ELX و سفارشی برای واگذاری زودتر از موعد پیشنهاد شده است و طبق بخش نامه منتشر شده، مشتریان در صورت تمایل به منظور دریافت زودتر از موعد خودرو می توانند نسبت به واریز وجه اقدام کنند و در غیر این صورت، نوبت و اولویت اعلامی آنان که تا پایان تابستان امسال است، به قوت خود باقی خواهد بود.  

ایران خودرو تاکید کرده، با اتمام اولویت زمانی تابستان، به تدریج فراخوان تعهدات با اولویت پاییز در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تعهدات پاییزی در حال ارسال است.

کد خبر 762110
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبيب IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    8 2
    همش دروغ دروغ دروغ جرا ٣ ماه از موعد تحويل گذشته تحويل نميديد
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    8 1
    جنگ خودروسازهای داخلی وچینی ومونتاژ کار برای بلعیدن پول توی جیب مردم ودادن یک غربیلک به دست هرنفر ازبین رفتن سرمایه مردم درخیابانها با خودروهای بی کیفیت داخلی وچینی که زودتر از موعد باتوجه به قیمت عرضه شده از بین میرود
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    2 8
    کاملا درسته . پسر من امروز تحویل گرفت . نوبتش اواخر تیر بود . سی و یکم پیام فرستادند برای واریز پول ، ده روز هم مهلت داشت . سی اردیبهشت هم زنگ زدند ماشین آماده تحویل هست . پژو پارس ثبت نام کرده بود با نوبت تابستان ۴۰۲ قرار بود تحویل بدهند . یک ثبت نام کننده عادی هم بوده .
    • سعید IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      0 3
      اون شانس شما را نشون میده واسه ما هم که تارا زدیم اگه زودتر از زمستان تحویل دادن حسابه
  • ج IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    6 1
    ممنون از ایران خودرو ۱۴۰۳ را زودتر تحویل دهید
  • حسین IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    6 0
    عزیز خبر می‌بارید ایران خودرو داره زودتر موعد تحویل میده آخ چرا انقد دروغ ما از پارسال توی ترک افزایش جمعیت برنده شدیم بهمن ماه تا الان تحویل ندادن تازه پولم گرفتن کجا داره ماشین تحویل میده ۴ماه بیشتر تحویل نگرفتیم
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    5 1
    طرح مادران ۲۰ بهمن تکمیل وجه ۳۰ فروردین تکمیل افزایش قیمت هنوز فاکتور نشده
  • حسین IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    2 2
    فروش زودتر از موعد خودرو برای خالی کردن زودتر جیب هاست بزودی قیمتش نصف میشه