پیشکسوت پرسپولیس درباره قهرمانی مهماین تیم در فصل جاری و تاثیر مدیریت این باشگاه در موفقیت سرخ‌ها صحبت کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، حمید استیلی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: این موفقیت را به همه پرسپولیسی‌ها به ویژه هواداران این تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم پس از  قهرمانی در لیگ برتر، پرسپولیس در جام‌حذفی هم موفق به کسب جامی دیگر شود تا موفقیت‌های این فصل تیم تکمیل شود.

وی در مورد شرایط تیم گل‌محمدی تا رسیدن به قهرمانی تاکید کرد: پرسپولیس از پتاسیل فنی خوبی برخوردار است. این تیم  در کنار مهره‌های با تجربه و خریدهای موفقی را داشت و با حضور کادرفنی باتجربه و مدیریت خوب آقای درویش و همکارانش در مجموعه مدیریتی شرایط برای قهرمانی این تیم مهیا شد. در مقطعی شرایط تیم با یکی دو شکست کمی خطرناک شد اما درست در بزنگاه‌ها مثل شکست برابر سپاهان، اتحاد تیمی به پرسپولیس کمک کرد تا به شرایط ایده‌آل بازگردد.  

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من کنار مسائل فنی و فوتبالی، سهم مدیریت در موفقیت پرسپولیس سهم مهمی بود. در حالی که با توجه به مشکلات خیلی از تیم‌ها دچار حواشی زیادی شدند اما مدیریت خوب درویش و همکارانش و همین طور بزرگانی مانند کریم باقری و افشین پیروانی در کادرفنی این مشکلات را در پرسپولیس به حداقل رساند و اجازه ورود حواشی را به تیم ندادند.  

استیلی در خصوص وضعیت فنی پرسپولیس و تاثیر آن در قهرمانی در پایان فصل گفت: جدا شدن یورگن لوکادیا در مقطعی که پرسپولیس در خط حمله مشکل داشت، می‌توانست ضربه جبران‌ناپذیری را به تیم وارد کند اما بازگشت پرقدرت عیسی آل‌کثیر و درخشش خیره‌کننده مهدی ترابی و سعید صادقی و حضور شاه‌مهره‌ای به نام وحید امیری در جمع سرخ‌پوشان دست به دست هم داد تا پرسپولیس در حالی که چند امتیاز از صدر جدول فاصله داشت، توانست اختلاف ایجادشده را از میان بردارد و در نهایت به آنچه که استحقاقش را داشت، دست پیدا کند.

وی در مورد برخی اظهارنظرها در مورد لوث کردن قهرمانی تیم گل‌محمدی تصریح کرد: این صحبت‌ها همیشه مطرح است ولی مهم این است همه باید قبول کنند این تیم قهرمان شده است و باید به این تیم و هوادارانش به خاطر این موفقیت احترام بگذارند. مشکلات داوری و این گونه مسائل برای همه تیم‌ها وجود دارد. موفقیت‌های تیمی که در ۷ سال اخیر ۶ قهرمانی آورده و یک نایب قهرمانی را کسب کرده را نمی‌توان لوث کرد.  

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر نقش هواداران در موفقیت این تیم در شرایط سخت خاطرنشان کرد: بخش مهمی از لذت فوتبال وابسته به حضور هواداران است. هواداران پرسپولیس در این فصل حمایت همه‌جانبه‌ای را از تیم‌شان داشتند و مزد این حمایت را با قهرمانی در لیگ برتر گرفتند. امیدوارم این حمایت و این انرژی مثبت در جام‌حذفی هم ادامه پیدا کند و پرسپولیس در پایان این تورنمنت، دومین جام را به هوادارانش هدیه دهد.  

کد خبر 761716
منبع: برنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    شاه مهره وزیروداوران بودن وگرنه این تیم این 6سال سوم هم نمیشد آقای استیلی مردم مثل شما کبک نیستند که سرشون.....مردم حالا خیلی میفهمن خیلی
  • ع ق QA ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    خوب بخاطر قرق كردن رياست و هيئت مديره فدراسيون توسط پرسپولیسیا بود ندیدی تو جشن قهرمانی پرسپولیس می رقصیدند؟