شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرد سال سابق فوتبال جهان از سوی باشگاهش جریمه شد. علت جریمه‌ رونالدو از سوی باشگاه کورینتیانس، بازگشت با تاخیر او به هتل محل اقامت تیمش بود.

به گزارش ایسنا، تاخیر شش ساعته رونالدو در بازگشت به هتل تیم در صبحگاه روز بعد باعث خشم سران کورینتیانس شد.

در حالی که همبازیان او پیش از ساعت 11 شب به وقت محلی به هتل بازگشته بودند، این مهاجم 32 ساله ساعت 5 صبح روز بعد به هتل بازگشت . این هتل که در شهری در فاصله‌ 600 کیلومتری از شهر سائوپائولو قرار دارد، محل برگزاری اردوی کورینتیانس پیش از بازی این هفته‌اش در لیگ فوتبال برزیل است.

این باشگاه اعلام کرده است مهاجم سرشناس خود را به دلیل بی‌انضباطی جریمه خواهد کرد. او در اصل باید ساعت 9 صبح یعنی چهار ساعت پس از بازگشتش به هتل در تمرین تیم حاضر می‌شد، اما به گفته‌ سران باشگاه او در هتل وقت خود را با فیزیوتراپ‌های تیم گذراند. هنوز مشخص نیست که جریمه‌ در نظر گرفته شده برای مهاجم سال‌های پیش رئال مادرید و اینتر چقدر خواهد بود.

این بازیکن از یک سال پیش بر سر مداوای آسیب دیدگی‌اش و بازگشت دوباره‌اش به فوتبال تلاش می‌کند.

گفته می‌شود او در ماه مارس می‌تواند دوباره پا به توپ بشود. رونالدو در ماه‌های گذشته بارها و بارها به دلیل بی‌انضباطی‌هایش خبرساز شده است. او در ماه ژانویه هم خشم مربی کورینتیانس را موجب شد.

علت عصبانیت او چاپ عکسی بود که نشان می‌داد رونالدو ساعت شش صبح در مرکز تفریحی حضور داشت، به جای آنکه نزد پزشکش برود.

قرار است رونالدو در روز 28 فوریه ( 10 اسفند ) در تمرین تیمش حاضر شود. گفته می‌شود 20 هزار تماشاگر منتظر تماشای بازگشت پدیده به فوتبال هستند.

کد خبر 76142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز