شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۱۶ شرکت، روز شنبه ۱۰ اسفند ماه به چرخه معاملات بورس تهران بازگشتند تا دادوستد سهام آنها دوباره از سر گرفته شود.

بر این اساس در این روز نماد شرکت‌های قند مرودشت، کارخانجات قند قزوین، باما، کشاورزی و دامپروری مگسال، کربن ایران، داروسازی روز دارو، پشم شیشه ایران، ایران ترانسفو، ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی ایران، دوده صنعتی پارس و کاشی و سرامیک الوند با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ بازگشایی شد.

نماد شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت هم پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر افزایش سرمایه و شرکت‌های گرانیت بهسرام و لوازم خانگی پارس با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ طی معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران باز شد.

همچنین امروز دادوستد سهام شرکت جوش و اکسیژن ایران با توجه به اعلام تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ و اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ از سر گرفته شد و نماد ایرانیت هم پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و با توجه به انتقال از تابلوی غیررسمی به بازار دوم و اعلام تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ۸۸ آماده انجام معامله شد.

از سوی دیگر براساس گزارش مدیریت بازار سهام، در پایان معاملات امروز نمادهای معاملاتی آلومتک و فنرسازی خاور جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره و کاشی و سرامیک حافظ جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عادی فوق‌العاده به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره و اصلاح اساسنامه متوقف خواهد شد.

کد خبر 76131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز