یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاملات بورس اوراق بهادار تهران روز یکشنبه ۴ اسفند‌ماه در حالی آغاز شد که دادوستد سهام ۳۷ شرکت که نماد آنها بسته بود نیز ار سر گرفته شد

در این روز بنا به گزارش مدیریت بازار نماد معاملاتی شرکت‌های صنعتی پارس مینو، آلومینیوم ایران و کمباین‌سازی ایران با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ و اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۸ بازگشایی شد.

شرکت‌های لاستیک کرمان، سرب و روی، ملی صنایع مس، قند نقش جهان، لبنیات پاک، آذریت، شیر پاستوریزه پگاه خراسان، تولیدی لنت ترمز، کارخانجات داروپخش، بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو، چینی ایران، بانک کارآفرین و نیز شرکت‌های حمل و نقل پتروشیمی، گالوانیزه فجر سپاهان، کیوان، سازه پویش، آبسال، سرما آفرین، فولاد کاویان، آلومینیوم پارس، ایران دارو، پارس پامچال، گروه داویی سبحان، فنرسازی خاور و معادن بافق با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸، به چرخه دادوستدهای بورس اوراق بهادار تهران بازگشتند.

نماد شرکت ورزیران نیز امروز در حالی باز شد که سهامداران این شرکت از مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت باز می‌گشتند. ورزیران پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی ۸۸ نبز اعلام کرده است.

همچنین طی معاملات امروز بورس تهران نماد شرکت شیمیایی رنگین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیأت مدیره و اعلام تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ و با توجه به انتقال از تابلوی غیررسمی به بازار دوم به صورت مشروط باز شد.

گلتاش هم از امروز و پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی روی تابلو رفت و دادوستد سهام مهندسی فیروزا و لاستیک سهند با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ از سر گرفته شد.

بنا بر گزارش مدیریت بازار امروز نماد قند قهستان با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ۸۸ باز شد و نماد بانک اقتصاد نوین پس از برگزاری جلسه هیأت مدیره مبنی بر تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و شیشه همدان با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان خرداد ۸۷ آماده انجام معامله شد.

در پایان معاملات امروز هم قرار است نماد معاملاتی شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران جهت برگزاری جلسه هیأت مدیره به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شود.

کد خبر 75834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز