هافبک تیم پیکان می گوید سرمربی سپاهان بعد از بازی دیروز به او برای حضور در اصفهان پیشنهاد داده است.

ثابت ایمانی

به گزارش همشهری آنلاین میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی سپاهان بعد از اتمام دیدار با پیکان به زمین چمن رفت و با غلامرضا ثابت ایمانی هافبک تیم میهمان گفت‌وگو کرد. در ادامه ژوزه مورایس سرمربی سپاهان هم به همراه مترجم خود به سمت ثابت ایمانی رفت و با این هافبک جوان صحبت کرد که البته این موضوع با واکنش مربیان پیکان مواجه شد و حاشیه‌هایی هم در راهروی منتهی به رختکن ایجاد شد.

غلامرضا ثابت ایمانی درباره اینکه چه صحبتی میان وی و کادر فنی سپاهان مطرح شد، گفت: آنها در مورد وضعیت قراردادم از من سؤال کردند و آقای مورایس به من پیشنهاد حضور در سپاهان را داد. من هم از پیشنهاد آنها تشکر کردم. البته من از باخت تیمم ناراحت بودم و خیلی زود هم به سمت رختکن رفتم. در آن صحنه مربیان ما هم آمدند و همه چیز تمام شد. تمام اینها در چند ثانیه رخ داد.

وی در مورد اینکه آیا قصد ترک پیکان را دارد، تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و بعد از اتمام لیگ می‌توان در این زمینه صحبت کرد. در قرارداد من با باشگاه پیکان بند جدایی وجود دارد و می‌توانم جدا شوم، ولی فعلاً چیزی مشخص نیست. بعد از اتمام فصل سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

«قبول داری تیم پیکان از لحاظ کسب امتیاز عملکرد قابل قبولی در لیگ امسال نداشته است؟»، هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش گفت: تیم ما با کمترین بودجه بسته شد و حتی از برخی تیم‌های لیگ دسته اول هم بودجه کمتری داشتیم. شما باید این مسائل را لحاظ کنید. من نمی‌گویم خوب امتیاز گرفتیم، ولی باید پتانسیل پیکان را با تیم‌های دیگر قیاس کنید. امسال در اکثر بازی‌ها بازیکنان زیر 23 سال برای پیکان بازی می‌کردند. در این فصل واقعاً از لحاظ بودجه و در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه با هیچ تیمی قابل قیاس نبودیم.

کد خبر 760127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ق QA ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    35 2
    چرا کمیته های فدراسیون تاج به این موضوع ورود نمی کنند این موصوع و پیشنهاد پتالتی دادن ساپینتو به بازیکن مس چرا تقبیح نمی شود
    • الیاس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      21 53
      خرید و فروش بازیکن فقط تخصص پرسپولیس هست. لطفا هیس
  • زهرا IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    50 15
    الان که بازی ها تمام نشده و با همین تیم بازی دارند، آیا کار مربی سپاهان حرفه‌ای بوده، آیا این پیکان همان پیکانی هست که با پرسپولیس بازی کرد؟!