شاگردان فرهاد مجیدی با شکست دیروز ۳۳ امتیازی ماندند و فصل را با حضور در رتبه هشتم جدول لیگ برتر امارات به پایان رساندند.

فرهاد مجیدی

تیم فوتبال اتحاد کلباء که هدایت آن را فرهاد مجیدی برعهده دارد، دیشب در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف تیم رده هفتمی الجزیره رفت تا یکی از مسابقات هفته بیست و ششم و پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر امارات را برگزار کند.

شاگردان فرهاد مجیدی که طی دو هفته گذشته لیگ امارات نتایج خوبی کسب کرده و موفق به پیروزی ارزشمند مقابل شارجه شده و پس از آن به تساوی برابر خورفکان رسیدند، در تقابل دیروز با تیم پُرستاره الجزیره کار سختی داشتند و با وجود اینکه در نیمه اول با نتیجه بدون گل متوقف شدند، در نهایت با شکست زمین را ترک کردند.

علی مبخوت، ستاره الجزیره و کاپیتان تیم ملی امارات پنالتی به دست آمده برای الجزیره را در دقیقه ۶۵ با یک ضربه مطمئن و خلاف جهت دروازه‌بان اتحاد کلباء تبدیل به گل کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی با این پنالتی عقب بیفتند و نتوانند مقامت خود را حفظ کنند.

در حالی که شاگردان مجیدی برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند، الجزیره موفق شد در دقیقه ۱+۹۰ روی فرار تماشایی علی مبخوت از پشت مدافعان اتحاد کلباء و پاس در عرض این بازیکن، توسط احمد العطاس به دومین گل دست پیدا کرده و برتری خود را قطعی کند.

علی مبخوت که با درخشش مقابل شاگردان مجیدی و گلزنی و پاس گل نقش مهمی در پیروزی دو بر صفر الجزیره داشت، کاری کرد تا تیمش ۴۶ امتیازی شود و موقتا به رده پنجم جدول لیگ برتر امارات صعود کند.

شاگردان فرهاد مجیدی با این شکست ۳۳ امتیازی ماندند و فصل را با حضور در رتبه هشتم جدول لیگ برتر امارات به پایان رساندند.

کد خبر 759781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • رضا رها IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    26 20
    تو امارات،از امتیاز معیشتی،پنالتی باد آورده،زدو بند،و قهرمانی آبکی خبری نیست!!!!!!!!