نشست دبیران شورایاری محلات منطقه 16 با هدف بررسی و ارزیابی نحوه تعامل مدیران با شورایاری‌ها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات موجود در محلات با حضور دکتر شریفی، قائم مقام شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، در این جلسه، معاون امور مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: نقش شورایاران به‌عنوان مدیریت محلی، بسیار قابل اهمیت است؛ این شهروندان هستند که از بطن محلات برخاسته و با شناسایی فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و نیازهای محلات، مدیریت شهری را در برنامه‌ریزی و نظارت یاری می‌کنند.

شریفی در ادامه با تاکید بر حفظ شأن شورایاران گفت: تأمین مکان مناسب و درخور شأن شورایاران و مردم در جهت استقرار دبیران با امکانات کافی یکی از مباحثی است که شهرداران نواحی می‌بایست به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی در پایان بر موضوعاتی نظیر تشکیل جلسه ماهانه دبیران با شهردار منطقه و هر 10 روز یکبار نیز با شهرداران نواحی پس از بازدید میدانی در دفاتر شورایاری‌ها، آشنایی شورایاران با ساختارها و فرایندهای شهرداری و تغییرات جدید در قوانین، برخورداری تمامی محلات از بازار روز، احداث سرای محله و بازدیدهای میدانی شهرداران نواحی با شورایاران از محلات به‌منظور شناسایی مشکلات و پیگیری آنان تاکید کرد.

وی در پایان به توجه بیشتر شهرداران مناطق در روزهای پایانی سال تاکید کرد و اظهار داشت: انتظار مردم از شهرداری برای ایجاد رفاه و آسایش بیشتر است. بنابراین اگر با تلاش بیشتر زمینه مساعدی فراهم آید تا شهروندان در روزهای پایانی سال بتوانند دسترسی بهتری به مناطق مورد نظرشان داشته باشند، مسلما گامی مهم برداشته شده است

کد خبر 75966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز