واکنش هافبک تیم وستهام پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد در برابر اشک‌های یکی از طرفداران کوچکش در شبکه‌های مجازی وایرال شده است.

دکلان رایس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میرر، دکلان رایس هافبک ۲۴ ساله وستهام یونایتد پس از پیروزی یک بر صفر عصر یکشنبه مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه لندن به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

او در حاشیه این بازی پس از پایان مسابقه، با دادن پیراهنش به یک بچه او را خوشحال کرد؛ همان پیراهنی که قول داده بود به مارکوس رشفورد بدهد. اقدام محبت‌آمیز رایس به دنبال پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد انجام شد که نتیجه‌ای بزرگ در شرایط این فصل بود.

رایس بعد از اینکه متوجه گریه این کودک در جایگاه شد، پیراهن خود را به او هدیه داد و او را بغل کرد. تصاویر و ویدئویی از این حرکت رایس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و صدها هوادار کاپیتان وستهام را به خاطر عملکرد درخشانش تشویق می‌کنند.

عکس | واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه‌های یک هوادار خردسال که پربازدید شده است

عکس | واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه‌های یک هوادار خردسال که پربازدید شده است

یکی از هواداران وستهام که این ویدئو را به اشتراک گذاشته است و گمان می‌رود پدر این بچه است، در توییتی نوشت: «تو عجب قهرمانی هستی دکلان رایس، خیلی ممنون.»

هوادار وستهام در آن لحظه برای امضای این پیراهن گرانبها قلمی برای رایس نداشت، اما ملی‌پوش انگلیسی به او گفت که آن را در بازی بعدی امضا می‌کند.

رایس در مصاحبه پس از بازی، خوشحالی خود را از این برد ابراز کرد. او گفت: «این برد برای ما بسیار بزرگ است. امتیازاتی که این برد اکنون به ما می‌دهد فاصله خوبی بین ما و تیم‌های انتهایی ایجاد کرده است. ما کاملا شایسته این برد بودیم.»

اکنون تمرکز وستهام به لیگ کنفرانس اروپا معطوف شده است. اولین بازی نیمه‌نهایی آنها مقابل آلکمار عصر پنجشنبه در ورزشگاه لندن برگزار می‌شود و فیورنتینا یا بازل در فینال پراگ در ۷ ژوئن منتظر آنها هستند.

کد خبر 758939
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha