علی موسوی مهاجم پیشین استقلال اعتقاد دارد، هنوز صد درصد قهرمانی از دست استقلال نرفته و بازیکنان این تیم باید تا هفته پایانی تلاش کنند، اما تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند.

علي موسوي

موسوی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین با اشاره به تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: «با این بازی که دیروز استقلال انجام داد متاسفانه با صلابت کامل در زمین حاضر نشد. به یک گل قناعت کرد که حریف هم آن را جبران کرد و ۲ امتیاز مهم از دست رفت. با این حال باید به آینده امیدوار بود و منتظر لغزش دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته باقی مانده باشیم.»

وی افزود: «استقلال در جام حذفی خوب نتیجه گرفته است و باید این رقابت‌ها را محکم بچسبد تا قهرمان شود. در کنارش نیم‌نگاهی هم به لیگ داشته باشد. به هرحال باید قبول کرد، کار در لیگ سخت شده است، اما به طور صددرصد هم نباید نا امید باشد چراکه همین استقلال تا دو هفته پیش صدر جدول بود و الان هم دو هفته و شش امتیاز باقی مانده است. امکان دارد، هر اتفاقی بیفتد.»

موسوی درباره اینکه استقلال سه هفته است که دچار افت شده، تاکید کرد: «استقلال در سه مقطع دچار افت شد یکی اول فصل بود ۴-۵ بازی نخست که ساپینتو از تیم شناخت نداشت، اما بعد از آن تا جام جهانی خوب کار کردند. یکی هم بعد از جام جهانی بود که دچار افت شدند. آخری هم همین سه هفته پیش بود، اما امیدوارم در این دو هفته اتفاقات به نفع استقلال شود و با روحیه در رقابت‌های جام حذفی شرکت کنند. به هرحال جذابیت فوتبال به همین اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی  است.»

این پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا باید قرارداد ساپینتو برای فصل آینده تمدید شود، گفت: «ساپینتو مربی بدی نیست. استقلال هم در این فصل از لحاظ کیفیت بازی خوب بود. بازیکن کم داشت در خط هافبک و مهاجم با کمبود بازیکنان شش دانگ روبرو بود، اگر بازیکنان خوب جذب کنند با توجه به اینکه ساپینتو از استقلال و فوتبال ما شناخت پیدا کرده است، می‌توانیم بگویم نتایج بهتری خواهد گرفت.»

او اضافه کرد: «روی ذهن ساپینتو کار کرده‌اند. او سر مسائل داوری و اتفاقات پیرامونی حساس شده است و برای همین در هر سوتی واکنش نشان می‌دهد، اما نمی توان ایراد گرفت چراکه هر مربی خصوصیت خودش را دارد. یکی آرام است، یکی هم مثل ساپینتو رفتار می‌کند. در فوتبال هم چنین رفتارهایی عادی است. ما ایرانی‌ها گاهی حساس می‌شویم. الان مربی اتلتیکو مادرید را ببینید؛ رفتارهایش از این هم بدتر است. همیشه هیجان دارد، همیشه جنجال‌آفرین است. ساپینتو هم از اول فصل چند بار اخراج و محروم شد؛ اگر می‌خواست تغییر کند تا الان تغییر کرده بود. او همین است. اینطور نیست که ایران بتواند تغییرش بدهد. امیدوارم استقلال با هدایت او بتواند در جام حذفی قهرمان شود.»

کد خبر 758496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ق QA ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    اخييي چقدر نرمال و فهمیده فرهنگ ما را شما با اوردن این پرتقالی بد خلق می خواهید اصللح کنید ؟ اصلا فرهنگ جهانی فوتبال را این اقا که رفتارش مورد پسند خودشون هم نیست می خواد باز پروری کنه ؟ این فرهنگ حلال خودتان و تو کی هستی که برخلاف جامعه و اخلاق فوتبال رای می دهی