یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: گری نویل قراردادش با منچستر یونایتد را تمدید کرد.

پس از رایان گیگز، گری نویل، کاپیتان منچستر یونایتد هم یک سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. قرارداد جدید این بازیکن 34 ساله در تاریخ 30 ژوئن سال 2010 به اتمام می‌رسد.

 نویل هم دقیقا مانند گیگز، در تمام مدت فعالیتش، از زمانی که در سال 1991 به عنوان بازیکن جوانان به منچستر آمد، فقط در این تیم بازی کرده است. وی در همان سال، اولین بازی خود برای منچستر را در جام یوفا مقابل باشگاه تورپیدو مسکو انجام داد. از آن زمان تاکنون 565 بازی با پیراهن تیم  اول منچستر انجام داده و در بیش از 100 بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است.

به گزارش سایت یوفا، این مدافع چپ، در سال 1999 به همراه تیمش قهرمان اروپا شد، اما فصل گذشته به دلیل یک آسیب‌دیدگی شدید، دیدار نهایی برابر چلسی را از دست داد. وی در طول مدت فعالیتش، هفت بار به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، سه بار به قهرمانی در جام اتحادیه و یک بار به قهرمانی در جام حذفی انگلیس رسیده است.

 بسیاری از این عناوین را درکنار برادرش فیل به دست آورده است که تا سال 2005 برای منچستر بازی می‌کرد. گری می‌تواند امسال بازهم به افتخاراتش بیفزاید، چراکه منچستر هم‌اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در هر سه جام دیگر نیز امیدوار به کسب عنوان است.

 وی که 85 بازی ملی در کارنامه دارد، در خصوص منچستر گفت: " منچستر تنها تیمی است که همیشه میل دارم در آن بازی کنم. بدین خاطر خوشحالم که یک سال دیگر اینجا هستم."

مربی وی، الکس فرگوسن نیز گفت: "گری، رایان و پل روح منچستر هستند. گری یک حرفه‌ای واقعی است و من متعجبم که چطور با این مصدومیت  طولانی به شرایط مطلوب رسید. ما از این‌که او را در کنار خودمان داشته باشیمف بسیار خوشحالیم."

کد خبر 75840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز