الهلال عربستان از دو ماه پیش یکی از مشتریان اصلی مسی در کنار بارسلونا بود.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی این روزها به دنبال پیدا کردن تیم جدید برای خود است. مدیران باشگاه پاری سن ژرمن بعد از سفر بدون اجاره این اسطوره به عربستان او را برای مدت دو هفته محروم کردند و جریمه سنگینی برای این بازیکن درنظر گرفتند.

جدایی مسی از پاریس در تابستان پیش رو قطعی شده و حتی هواداران پاریس به شدت  از این اقدام مسی عصبانی شدند و خواهان اخراج این اسطوره فوتبال از باشگاه پاریسی شدند.

الهلال از دو ماه پیش یکی از مشتریان اصلی مسی در کنار بارسلونا بود. رسانه های اسپانیایی از نزدیک شدن مسی به بارسلونا بعد از شکرآب شدن رابطه مسی با باشگاه پاری سن ژرمن خبر دادند.

اما عربستانی ها هم معتقدند مسی به الهلال نزدیک است. امروز جاسم الحربی خبرنگار عربستانی در شبکه «الریاضیه» عربستان در آنتن زنده از بمب خبری پرده برداشت و گفت: طبق منابع من که صحتش بسیار زیاد است مسی با الهلال تمام کرده و این بازیکن بزودی به لیگ عربستان می آید. حضور بازیکنان بزرگ و سرشناس در کشور ما باعث می شود تا خدمت بزرگی در زمینه‌های مختلف کند.

وی افزود: حضور کریستیانو رونالدو در عربستان باعث شده توجه ها به کشور ما بیشتر شود. امیدوارم حضور مسی و رونالدو در لیگ عربستان تاثیر زیادی به پیشرفت کشور در زمینه بین المللی  داشته باشد.

کد خبر 758192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    درود بر شرفشون! برای رشد اقتصادی و رفاه مردمشون، سرمایه گذاری می کنند. اونوقت اینجا ...!
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      برای رشد اقتصادی و رفاه مردمشون خیلی به داعش کمک کرده بودند! یمن رو ویران کردند و ...
  • موسی مارگا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    ما هم روی بشاراسد،پوتین وشی جین پینگ سرمایه گذاری میکنیم😜برای رشد ملت خوبه😆
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      36 89
      در اینکه استفاده از رونالدو و مسی می‌تونه خیلی برای وجهه کشور خوب باشه شکی نیست. اما حضور مسی و رونالدو به تنهایی باعث رشد کشور از جهات مختلف نمیشه. همین عربستان برای داعش هزینه‌های زیادی کرده بود و اقدامات بسیار زیاد و متعدد در کشورهای مختلف مثل جنگ یمن. حمایت از بشار اسد شرافتمندانه تره یا داعش؟!
    • 0....0 IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      52 19
      دادا شما این مسائل رو کوچیک میگیری که رونالدو و ... اومدن توی مثلا یک باشگاه عربستانی اینها یکی از زمینه های پیشرفتش هستش. تو برو ببین عرب ها الان دارن توی زمینه گیمینگ و سوخت هیدروژنی و کاشت گیاه در مناطق بیابانی شون دارن سرمایه گذاری می کنند که پول هر کدوم از این ها می تونه چندین برابر نفتش هم در بیاد در اثر بیشتر شدن این فعالیت ها در کشورش. بعدش مملکت ما آقایون پول به حزب الله یا سوریه میدن! یا به کره شمالی تسلیحات می فرستن!
  • ناشناس DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    69 16
    الان ععده ای میان حمله میکنن که عربستان کشور بدبخت هست و وجه حهانی نداره و با اینکارا میخواد تو دنیا برا خودش ابرو بخره و جمهوری اسلامی با شکوه احتیاجی به اینها نداره ... ولی این رویکرد جدیدعربستانی ها باعث شده این کشور توی همه جنبه ها پیشرفت کنه و مردمش دیگه اینقدر از لحاظ اقتصادی و امنیتی تامین هستند بفکر تفریحاتشون افتادن و اسطوره های رو جذب میکنن که نام کشورشون هرچه بیشتر سر زبون ها بیوفته البته از لحاظ خوبی . ولی ایران با کارهای که میکنه هر روز منزوی تر میشه تو دنیا .
  • رضا IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    66 16
    آقا زندگی برای 90% مردم شرمندگی پیش خانواده هاشونه .
  • تاجی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    31 29
    ای بابا قرار بود فتی مسی را بیاره که خودشم بیرون کردن حالا اشکال نداره امباپه و نیمار را حتما کیسه میاره با این کمک های حکومتی چرا که نه
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    53 21
    نگاهشون به دنیا و هزینه کردن برای پیشرفت کشورشون رو دوست دارم. این دید بن سلمانی برای عربستان داره خوب کار میکنه.
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      36 4
      بن سلمان بجایی که دفع کنه کشور های جهان رو جذب می کنه.
  • کر بختیاری IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    50 7
    ما هم میگیم آقا تو کشورمون گرونی هست مشکلات هست بعضیا میگن اگر خیلی ناراحتی از این کشور برو ،،،