هوش‌مصنوعی با ساخت تصاویری از آینده ورزشگاه اولدترافورد، این ورزشگاه را در ۲ دهه آینده همانند یک متروکه تصور کرده است.

منچستریونایتد - گالاتاسرای

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ورزشگاه اولدترافورد می‌تواند تنها در عرض دو دهه برای زامبی‌ها نسبت به شیاطین‌سرخ خانه مناسب‌تری باشد.

این چشم‌انداز پساآخرالزمانی است که توسط تصاویر هوش‌مصنوعی پیش‌بینی می‌شود، مگر این که منچستریونایتد تمام مشکلات غم‌انگیز و نشتی‌های ورزشگاه خانگی‌اش را برطرف کند.

خوشبختانه سرجیم رتکلیف سهامدار بزرگ منچستریونایتد این موضوع را به‌عنوان بخش مهمی از برنامه‌هایش برای بازسازی گسترده در داخل و خارج مستطیل سبز اولدترافورد، شناسایی کرده است. اما «سقوط اولدترافورد» نام مستعار و جدیدی برای این ورزشگاه است که وضعیت بد شیاطین‌سرخ را هم توصیف می‌کند. «شما باید خیس بخورید» هم ممکن است راه دیگری برای وضعیت تیم اریک تن‌هاخ باشد که توسط یک کمپین راه‌اندازی شده است.

همچنین هواداران آرسنال هم شعار «اولدترافورد در حال سقوط است» را در دیدار دو تیم سر دادند، در حالی که توپچی‌ها یکشنبه گذشته در شبی هیجان‌انگیز در حالی که آب از روی سقف اولدترافورد بارانی همانند آبشار ریزش می‌کرد، این حریف را با نتیجه ۱-۰ بردند. پشت‌بام اولدترافورد جایی است که حالا می‌توان آن را «تئاتر جریان‌ها» نامید!

اولترافورد

چشم‌انداز غم‌انگیز هوش‌مصنوعی برای دومین ورزشگاه بزرگ انگلیس که برای اواسط دهه ۲۰۴۰ ترسیم شده بدترین سناریو است و مطمئناً بعید به نظر می‌رسد اولدترافورد به چنین حال و روزی بیفتد. با این وجود تصاویر می‌تواند هشدار دیگری برای رتکلیف باشد که نشان داده بازسازی اولدترافورد با وجود گران بودن فوری است.

این تصاویر شبیه صحنه‌های از یک فیلم ترسناک هستند که احتمالاً عنوان آن هم «شبی که قرمز زنده بود» باشد! ناامیدی و تخریب برای نمایش تاریک هیچ کاری نکردن برای این ورزشگاه ترسیم شده است. در همین حال اطراف ورزشگاه بیشتر شبیه به یک سایت صنعتی تیره و تار به نظر می‌رسد تا مکانی برای یکی از باشکوه‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال.

با این وجود قبل از هرگونه بازسازی ورزشگاه اولدترافورد، سرجیم رتکلیف مدیرعامل اینئوس و عضو جدید هیئت‌مدیره منچستریونایتد باید تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند اریک تن‌هاخ را در سمت خودش نگه دارند یا خیر. در حال حاضر پیش از رسیدگی به مسئله سقف ورزشگاه و مشکلات بارندگی، سر و سامان دادن به جایگاه سرمربیگری اولویت دارد.

اولترافورد

کد خبر 852553
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha