رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور مواصلاتی و بارش باران در جاده‌های ۷ استان خبر داد.

بارش باران - جاده

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم. همچنین وضعیتی مشابه در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده دماوند گزارش شده است. 

وی ادامه داد:‌ در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و  آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا حصارک نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در حال انجام است و هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اشاره به اجرای عملیات عمرانی درمحور چالوس گفت: همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود تا ۲۶ اردیبهشت ماه در محور چالوس عملیات عمرانی انجام می‌شود و به همین دلیل این محور در مقاطعی مسدود است. اما این انسداد شامل روزهای تعطیل و پنجشنبه، جمعه و شنبه نمی‌شود. بنابراین رانندگان توجه داشته باشند که محور کرج-چالوس از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به‌ دلیل انجام عملیات راهداری مسدود است. 

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان و گیلان است. از این رو لازم است که رانندگان حین تردد از این محورها فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی درباره میزان تردد در جاده‌های کشور نیز گفت: براساس  اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار در شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸.۳ درصد افزایش داشته است. همچنین اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ بامداد انجام شده است. بیشترین تردد نیز به ترتیب از آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج و  آزادراه قم - تهران انجام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره بگیرند تا بتوانند با برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام سفر اقدام کنند.

کد خبر 758094
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha