شهردار تهران گفت: هم در بعد سرمایه‌گذاری، عزیزان افغانستانی در حال سرمایه‌گذاری در تهران هستند، و هم در بعد کار و تلاش، در سازندگی شهر به ما کمک می کنند.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در مورد مساله حضور قابل توجه مهاجرین و شهروندان افغانستان در تهران ، و توجه به این حضور در سیاست‌گذاری‌های شهرداری تهران، به خصوص این که تعداد قابل توجهی از کارگران شهرداری را شهروندان افغانستان تشکیل می‌دهد، پاسخ داد.

زاکانی گفت: هم در بعد سرمایه‌گذاری، عزیزان افغانستانی در حال سرمایه‌گذاری در تهران هستند، و هم در بعد کار و تلاش، در سازندگی شهر به ما کمک می کنند.

او تاکید کرد: بعد از طی مراحل مجوزهایی که از طریق مجاری قانونی وجود (برای سرمایه‌گذاری) دارد، ما هیچ منعی برای فعالیت آنها نداریم، خدمت گزارشان هستیم و باهم کار می‌کنیم.

شهردار تهران در مورد ارائه خدمات شهری به مهاجرین به خصوص در مناطق محروم پایین شهر تهران تأکید کرد: تلاش می‌کنیم معادله شمال و جنوب شهر تهران را تغییر دهیم. خدماتی که ما الان دنبال می‌کنیم، همان خدمتی است که در بالای شهر داریم. سعی می‌کنیم پروژه‌هایی در پایین شهر داشته باشیم که کیفیت زندگی در این منطقه را تغییر بدهد.

کد خبر 758069
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha