یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی افتاده با چالش عجیبی روبه‌رو شده است.

ابوالفضل جلالی

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال در حالی در جام حذفی با پارس‌جنوبی جم بازی کرد که ابوالفضل جلالی در این مسابقه هم از فهرست ۱۸نفره آبی‌پوشان خط خورد.

داستان این مدافع- هافبک چپ به‌معنای واقعی کلمه عجیب است. او که با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به استقلال پیوست، به شکل غیرمنتظره‌ای به جوان‌ترین بازیکن فهرست تیم ملی ایران در جام‌جهانی تبدیل شد که نشان از اعتماد کارلوس کی‌روش به این بازیکن داشت.

جلالی حتی در نیمه دوم مسابقه با آمریکا و زمانی که تیم ملی به گل نیاز داشت، برای دقایقی به بازی گرفته شد و عملکرد قابل‌قبولی داشت؛ آنچه به یکی از معدود نقاط مثبت کارنامه تیم ملی در قطر تبدیل شد. بعد از آن بازی انتظار می‌رفت آینده جلالی زیر و رو شود، اما او به شکل عجیبی در استقلال به حاشیه رانده شد و حتی موقعیت سابقش را هم از دست داد.

یک مربی پرتغالی مثل کارلوس کی‌روش جلالی را شایسته حضور در فهرست نهایی جام‌جهانی می‌داند و در مسابقه مرگ و زندگی در برابر آمریکا هم او را به میدان می‌فرستد، اما یک مربی پرتغالی هم مثل ریکاردو ساپینتو حتی اعتقادی به حضور او در لیست ۱۸نفره استقلال در جام‌حذفی هم ندارد. این همه تفاوت، واقعا عجیب به‌نظر می‌رسد. اینطور نیست؟

کد خبر 756959
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha