چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان و دستگیری یک هزار و ۱۴ سارق از اواخر سال گذشته تاکنون در استان خبر داد.

دستگیری - سرقت نیم میلیون دلاری - سرقت 500 هزار دلاری

به گزارش همشهری آنلاین،  سردار یحیی الهی امروز ششم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردمی، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان از بهمن‌ماه سال گذشته شروع و تاکنون ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح یک هزار و ۱۴ سارق و ۸۲ مال‌خر دستگیر و یک هزار و ۴۲۸ فقره انواع سرقت از جمله ۱۶۱ دستگاه خودرو و ۱۴۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در این طرح ۷ باند سارق شامل، ۴ باند سرقت منزل، یک باند سرقت احشام، یک باند سرقت محتویات خودرو و یک باند سرقت به عنف محموله جاده‌ای منهدم شده است، افزود: ۱۹ نفر از اعضاء این ۷ باند دستگیر و یک نفر از اعضای باند به هلاکت رسیده است و ۴۹ فقره انواع سرقت از این باندها کشف شده است.

سردار الهی با بیان اینکه این طرح به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و کارکنان انتظامی لرستان با قاطعیت با سارقان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهند کرد، به شهروندان توصیه کرد، در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ خدمتگزاران خود را در جریان قرار دهند.

کد خبر 756264

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حزب الله سعید IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 1
    سارقین مسلح فوری اعدام بکنید
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    3 0
    این بخاطر این است که استان لرستان کارخانه و صنعت ندارد و بیکاری رتبه اولیم
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 1
    فردا آزاد میشن