کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت:‌ با تمام اسناد و مدارکی که به دادگاه ارائه کردم، امیرعلی اکبری محکوم به پرداخت دیه شده است.

علی‌اکبری

به گزارش همشهری‌آنلاین، مازیار الهامی فایتر ایرانی حاضر در مسابقات MMA در پاسخ به این سوال که گویا قرار است ماه آینده در چارچوب مسابقات MMA ودر سازمان "اوکتاگون" مبارزه کنید، شرایط شما پیش از اعزام به این مسابقات چطور است، گفت: ابتدا باید یک توضیح کوتاه بدهم، بنده پس از پایان دوران قهرمانی در رشته کاراته، چندین سال است که در رشته MMA فعالیت می‌کنم و عناوین مختلفی را در مسابقات کسب کرده ام. در جدیدترین مبارزه‌ام قرار است یک ماه دیگر راهی قزاقستان شوم و در شهر آلماتی مبارزه کنم. در این مدت باقیمانده نیز زیر نظر مربیانم تمریناتم را پیگیری می‌کنم. امیدوارم که دوباره بتوانم در آلماتی نتیجه خوبی را رقم بزنم.

وی در واکنش به این سوال که ماجرای اختلافاتی که بین شما و امیرعلی اکبری و دوستانش وجود دارد چیست؟ گفت: ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱ یکی از دوستان امیر علی‌اکبری با من صحبت کرد و مدعی شدند که یک اسپانسر بسیار خوبی را برای من پیدا کرده‌ است و برای بستن قرارداد با هم در اکباتان قرار گذاشتیم. طبق برنامه ریزی قرار ما در انتهای جاده سلامتی فاز ۲ اکباتان بود تا به دفتر اسپانسر برای ثبت قرارداد برویم. من زمانی که به انتهای جاده سلامتی اکباتان رسیدم، امیر علی‌اکبری و دو نفر از دوستان او با سلاح سرد به من حمله کردند. متأسفانه در آن درگیری بینی و دندان من شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان‌ها در آن درگیری امیر علی‌اکبری را شناسایی کرده بود و جزو شهود ما در دادگاه بود.

کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته در ادامه، خاطرنشان کرد: زمانی که این موضوع را در دادگاه مطرح کردم، امیر علی‌اکبری مدعی شد من به دنبال جذب فالوور هستم و تمام ادعاهای من دروغ است، اما وقتی اسناد و مدارک در دادگاه ارائه شد، علی‌اکبری محکوم شد و حالا او باید دیه پرداخت کند. موضوع جالبی که وجود دارد این است که او در دادگاه ابتدا این موضوع را انکار می‌کرد و قسم می‌خورد که اصلاً چنین اتفاقی رخ نداده است، اما مسئولان اداره آگاهی موبایل علی اکبری را نقطه‌زنی کردند و دوربین‌هایی که ورود و خروج خودروی آنها را ثبت کرده بود ثابت کرد که او و دوستانش در آن درگیری حضور داشتند. حالا علی‌اکبری محکوم شده و تمام دروغ‌هایی که گفته بود ثابت شده است.

الهامی در واکنش به این سوال که دلیل اصلی درگیری شما با علی‌اکبری چه بود، اظهار کرد: بنده ۱۳ سال عضو تیم ملی کاراته ایران بودم، سال‌ها کاپیتان تیم ملی کاراته بودم، به خوبی با فنون رزمی آشنا بوده و هستم. قهرمانی‌های بسیار زیادی را در طول ۱۳ سال افتخارآفرینی با تیم ملی کاراته ایران کسب کردم. زمانی که از دنیای کاراته خداحافظی کردم، در رشته ترکیبی MMA فعالیتم را آغاز کردم. به خاطر آشنایی با فنون رزمی، علی‌اکبری از من خواست تا به او فنون رزمی را یاد بدهم. مدتی بنده فنون رزمی را به علی‌اکبری آموزش دادم، اما پس از مدتی با او قطع همکاری کردم. از آن مقطع علی‌اکبری کینه به دل گرفته بود و مدام خط و نشان می‌کشید. تا اینکه سرانجام کار به درگیری کشید.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: همه جامعه کاراته و دوستان ورزشی؛ مازیار الهامی و افتخارات او را به خوبی می‌شناسند، اما علی‌اکبری در کشتی چندین بار دوپینگ کرده و فدراسیون جهانی به خاطر دوبینگ‌های متوالی که او داشته، تمام مدال‌ها و افتخارات او را گرفته است و حتی او را از دنیای کشتی حذف کرده اند. من همیشه درگیر تمرینات و ورزشم هستم و دنبال حاشیه و این مسائل نیستم. این اتفاقی که برای من رخ داد، باعث شد تا برای رسیدن به حقانیت و ثابت کردن ماجرا از علی‌اکبری شکایت کنم و حالا خوشبختانه با تمام اسنادی که موجود است، رأی دادگاه آمده و علی‌اکبری محکوم شده و حالا او باید دیه پرداخت کند. من تمام تلاشم را کردم تا ثابت کنم او در دادگاه به قضات هم دروغ می‌گفته است.

کد خبر 755738
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • فرزند آدم IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    39 8
    تمام محبوبیت علی اکبری به باد فنا رفت، از هر چه صرف نظر کنیم هیچ انسان با ادبی و هیچ جوانمردی به استاد و معلم و مربی خود گستاخی نمی نماید
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      7 2
      باز هم حمله و درگیر حاشیه سازی برای یک قهرمان ملی دیگه
    • پوریا IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      6 1
      محبوبیت ساختگی علی اکبری به خاطر دوپینگی بودن تو هیچ کدوم از سازمان های معتبر مثل UFC نمیتونه مبارزه کنه
  • هموطن IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    12 3
    ازش بدم اومد ...
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    5 2
    تاسف
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    6 1
    متاسفانه، منش ها، ظرفیت ها، شخصیت اجتماعی جایش را با پول، آبروریزی، تنزل اخلاقی عوض شده است و بازتاب آن در جامعه فاصله گرفتن است