همشهری آنلاین: شورای عالی اجرای سیاست های اصل 44 آیین نامه ها و پیشنهادات متعددی برای سرعت بخشیدن به روند اجرای اصل 44 قانون اساسی مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،دومین جلسه شورای عالی اجرای سیاست های اصل 44قانون اساسی که روز پنج شنبه به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد به منظور بررسی و پیگیری روند اقدامات انجام شده در این حوزه و اتخاذ تصمیمات مقتضی برای تسریع در اجرای این سیاست ها برگزار شد.

در ابتدای این جلسه از سوی وزارت اقتصادو دارایی به عنوان دبیرخانه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی گزارشی  از پیشرفت امور ارایه شد که به ترتیب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نتیجه آن آیین نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی مورد تصویب نهایی قرار گرفت و اختیار تصویب آیین‌نامه‌های دیگر به تعدادی از اعضای شورا با مسؤولیت وزیر امور اقتصاد و دارایی تفویض شد تا در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسه و تصویب آیین‌نامه‌ها اقدام کند.

در این جلسه همچنین پیشنهادات تعدادی از اعضا پس از تبادل نظرات صورت گرفته به عنوان بند هایی به آیین نامه های اجرایی اضافه شد.

لازم به یاد آوری است اولین جلسه شورای عالی اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی سه ماه قبل برگزار شد و در همان جلسه اعضا تصمیم گرفتند جلسات شورا هر سه ماه یکبار تشکیل شود.

کد خبر 75414

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز