تبلت‌های جدیدشیائومی پد ۶ و شیائومی پد ۶ پرو در راه هستند و در رویداد بزرگ این شرکت در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) در کنار گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ اولترابه طور رسمی رونمایی خواهند شد.

تبلت شیائومی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا؛ طی چند روز گذشته شاهد جریان ثابتی از اطلاعات در مورد این تبلت‌های آینده بوده‌ایم و امروز زمان آن رسیده که به مشخصات باتری‌ها و  شارژ آن بپردازیم. بر اساس برخی اطلاعات جدید، پد ۶ پرو مانند نسل قبلی خود، پد ۵ پرو، دارای باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۷ واتی خواهد بود. از سوی دیگر، پد ۶ وانیلی دارای باتری ۸۸۴۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی است.
شرکت شیائومی قبلا تایید کرده که پد ۶ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد، پد ۶ پرو نیز دارای پردازنده اسنپ‌دراگون ۸+ نسل ۱ خواهد بود. درحالی  که پد ۶ قرار است با صفحه نمایش LCD ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی عرضه شود. در نوع Pro   این تبلت ممکن است صفحه نمایش به AMOLED (یکی از فناوری‌های معروف در ساخت نمایشگرها است که در چند گوشی و تبلت معروف اندرویدی هم به کار رفته است. روش کار AMOLED شباهت زیادی به OLED دارد) ارتقا یابد. مدل Pro همچنین دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت تبلت خواهد بود.

بیشتر  بخوانید:

متاسفانه، طبق اخبار تائید نشده قبلی، پد ۶ پرو به احتمال زیاد در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند و ظاهراً تنها پد ۶ وانیلی وارد بازارهای بین المللی، از جمله بازار هند می شود.

کد خبر 754059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha