معاون دادستان قزوین و دبیر کارگروه صیانت از حقوق عامه در حوزه بهداشت و سلامت از بازداشت متهمان اخلال در نظم بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین خبر داد.

پلیس - دستگیری - سرقت - دزدی - جرم و جنایت - دستبند

به گزارش همشهری آنلاین، رحمان درویش حداد روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری میان افراد و انتقال فردی مصدوم به بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین، برخی از بستگان و دوستان فرد موصوف نیز در این مرکز درمانی حاضر می شوند.

وی افزود: این افراد اصرار به حضور در بخش اورژانس را داشته که نگهبان بخش به خاطر کنترل نظم مجموعه از ورود این افراد جلوگیری می کند و این افراد با ایجاد درگیری، نگهبان را مورد ضرب و شتم قرار داده و وارد بخش اورژانس می شوند.

این مقام قضایی استان قزوین در ادامه گفت: این افراد با ورود به بخش با ایجاد رعب و وحشت به سمت کادر درمان حمله ور شده و برخی تجهیزات بیمارستانی را نیز تخریب نموده و با همین اقدامات فعالیت اورژانس را به کلی مختل می نمایند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: پس از دریافت گزارشات در این خصوص دستورات قضایی لازم سریعاً صادر شد و متهمان علی رغم ترک بیمارستان شناسایی و بازداشت شدند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

کد خبر 753653
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    41 2
    مشتی احمق که فرق اورژانس با چاله میدان را نمی فهمند شدیدا باهاشون برخورد بشه امثال این قلدرهای قدرت نما را بفرستید روستاهای محروم قنات بکنند