رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی یک زن جوان در این شهر خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: صبح امروز ماموران کلانتری نعمت‌آباد در محدوده خیابان اسفند تهران در حال گشت‌زنی بودند که با استمداد زن جوانی که حاضر به سوار شدن به داخل یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند نبود، روبه‌رو می‌شوند. 

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت سرنشین خودرو شاسی با تهدید سلاح سرد (قمه) قصد سوار کردن این زن جوان را به داخل خودرو داشته که با ممانعت و سر و صدا این زن جوان مواجه شده است.

این مقام انتظامی به اجرای طرح مهار متهمان اشاره کرد و ادامه‌ داد: با استمداد از گشت‌های کمکی و با حضور به موقع ماموران، زن جوان از دستان این افراد رها و سرنشین خودروی شاسی که به سمت ماموران حمله ور و قدرت نمایی می کرد در یک عملیات پلیسی خلع‌سلاح و زمین‌گیر شد. 

سرهنگ گودرزی به اجرای طرح مهار دستگیری راننده خودرو و اعلام مشخصات خودروی متواری به سایر گشت‌های انتظامی منطقه اشاره کرد و گفت: با حضور گشت‌های کمکی، خودروی متواری در محورهای خروجی منطقه مشاهده و دستور توقف خودرو اعلام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، به تعقیب و گریز راننده خودرو اشاره کرد و افزود: متهم ابتدا توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد، اما پس از شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی ادامه‌ داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و اظهار داشتند قصد ربایش زن جوان و سپس زورگیری از وی را داشتند که توسط ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ گودرزی از ادامه تحقیقات ماموران این پلیس خبر داد و گفت: کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم متهمان در دستور کار قرار دارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

کد خبر 753641
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    3 3
    قابل توجه اونایی که میگن حجاب شخصیه و فلانه و بیساره تحویل بگیرید وقتی میگن بی حجابی باعث شیوع منکرات دیگر می شود می گید نه اقتصاد واجبه مردم پول نون ندارند و ... اینم یه نمونه اش گرگ های مرفه بی درد در لباس انسان