خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، در مورد وضعیت مسی در پاری‌سن‌ژرمن صحبت و در مورد انتخاب تیم جدیدش توصیه‌ای به او کرد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از مارکا، رئیس سابق بارسلونا که نقشی تاثیرگذار در مورد حضور مسی در بارسلونا داشت، درباره احتمال بازگشت بازیکن شماره ۱۰ به نیوکمپ صحبت کرده است.

گاسپارت گفت: «اگر تصمیم او بر اساس مسائل اقتصادی باشد، مطمئناً پیشنهادات بهتری خواهد داشت، اما اگر بخواهد به آنچه قلبش می‌گوید عمل کند، هیچ جایی در دنیا وجود ندارد که او را به اندازه بارسلونا بخواهد.»

گاسپارت همچنین اشاره کرد که چگونه نیوکمپ پر از جمعیت در ال کلاسیکو نام مسی را فریاد می‌زد که تضاد شدیدی با رفتار هواداران پاری سن ژرمن با او داشت.

او افزود: «در پاریس او را هو می‌کنند، در حالی که اینجا ما او را دوست داریم.»

رئیس سابق بارسلونا معتقد است که ستاره آرژانتینی باید دوران حرفه‌ای خود را در باشگاهی که در آن شروع کرده به پایان برساند: «او می‌تواند فوتبال خود را در اینجا تمام کند و تا آخر دوران فعالیتش در باشگاه بماند، اگر مسائل اقتصادی در اولویت نباشد. بارسلونا اکنون در بهترین وضعیت خود نیست و مسی گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارد.»

در نهایت، رئیس‌ سابق بارسلونا درباره نحوه جدایی مسی گفت: «مسی مستحق چیزی بود که ما نمی‌توانستیم به او بدهیم. این واقعاً ناراحت‌کننده بود که یک بازیکن بزرگ از ما جدا شد و نتوانستیم هیچ کاری کنیم و به آنچه توافق کرده بودیم عمل کنیم.»

کد خبر 752501
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha