دادستان عمومی و انقلاب گرگان از پلمب پاساژهایی خبر داد که تذکر حجاب را جدی نگیرند.

پاساژ شهرك غرب

به گزارش همشهری آنلاین، محمود اسپانلو صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان دادستان تکلیف دارم از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنم  و  در کنار آنها برای برخورد با پدیده بی‌حجابی ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر گزارش مستند به ما برسد که یک مسوول در موضوع حجاب مسوولیت داشته و به مسوولیت خود توجه نکرده و انجام مسوولیت نکرده قطعا برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باید به صورت ویژه به آن توجه کرد این است که دشمن سال‌ها فعالیت مستمر و بی‌وقفه انجام داده و هنوز هم در حال فعالیت است تا شرایط را به این مرحله رسانده و ما نیز نباید انتظار داشته باشیم موضوع یک شبه حل شود.

اسپانلو گفت: ما نیز باید اقدامات فرهنگی مستمر انجام دهیم و در کنار آن فعالیت‌های سلبی هم داشته باشیم گرچه بسیاری از اقدامات سلبی دستگاه قضایی نیز جنبه فرهنگی و ارشادی دارد.

وی اضافه کرد: یکی از مباحثی که با جدیت دنبال خواهیم کرد پلمب پاساژهایی است که کسبه به موضوع حجاب توجهی ندارند و در این زمینه هیچگونه چشم پوشی نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان بیان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان آمران به معروف را باید در پاساژها مستقر کند و اصناف نیز یک نفر را در کنار آنها برای برخورد با بی‌حجابی در مرکز خرید مستقر کند.

اسپانلو بیان کرد: اگر ضابطان به ما گزارش کنند که در موضوع حجاب به صنف یا اصناف مشخصی تذکر دادند و رعایت نکردند آن صنف یا مرکز خرید بلافاصله پلمب خواهد شد و در این موضوع تردیدی نخواهیم داشت.

کد خبر 752330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 116
  • نظرات غیرقابل انتشار: 26
  • میلان رسولی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    18 37
    عالی است حریم شخصی در خانه است وارد اجتماع شدن قانون دارد و چه قانونی بالاتر از کلام خداوند متعال است
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    45 11
    با‌این‌روند‌کل‌مغازه ها‌پلمپ‌میشود‌،امری‌محال
  • رها IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    22 40
    بهترین کاری که قانون کرد این بود که مقابله با بی حجابی می‌کنه بعضی ها خونه رو با بیرون اشتباه گرفتن..آزادی ما این نیست بی حجاب باشیم بلکه تو رفاه باشیم ..باید با بدحجابی برخورد بشه اگه روسری نداشتن خیلی ها برخورد میشد الان خیلی ها لخت بیرون نمیان..دم دولت گرم
  • مرگ بر بی حجاب IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    20 32
    مرگ بر بی حجاب
  • ناشناس IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    24 30
    اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات با تمدن ترین افراد جامعه هستند خخخخخخخخخخخخ