آهمشهری‌آنلاین: سقوط هواپیما در ایالت نیویورک 49 کشته به جا گذاشت. از این جمع 4 نفر خدمه پرواز بودند و یک نفر نیز در محل سقوط جان خود را از دست داد

به گزارش سی ان‌ان، پلیس نیویورک شماره پرواز هواپیمای مزیور را 3407 اعلام کرد. این هواپیمای ملخ دار (بامباردیر دش Q400) متعلق به شرکت هوایی کولگان بوده که  هنگام پرواز از فرودگاه بین‌المللی نیوآرک در ایالت نیوجرسی، به مقصد فرودگاه بین المللی نیاگارا در بوفالو دستخوش سانحه شده است.

این حادثه در ساعات اولیه بامداد روز جمعه به وقت گرینویچ رخ داد. محل دقیق سقوط هواپیما، محله کلارنس سنتر، در حومه شهر بوفالو گزارش شده است.

 این هواپیما به ساختمانی در بوفالو اصابت کرده است. تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که در منطقه سقوط هواپیما، آتش سوزی گسترده ای هم  رخ داده است.

در همین حال بی‌بی‌سی هم اعلام کرد که شرکت هوایی کولگان، که مرکز اصلی آن در ایالت ویرجینیا واقع است، یک شرکت مسافربری منطقه‌ای و متعلق به شرکت هوایی پیناکل است و عمدتا در مسیر شهرهای شمال شرق آمریکا و تکزاس فعالیت دارد.

هنوز علت سقوط هواپیما، که در شرایط نامساعد جوی و ریزش شدید برف و باران روی داد، مشخص نشده اما مقامات محلی گفته‌اند بزودی تحقیقات در این زمینه را آغاز خواهند کرد

کد خبر 75193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز