حامیان دونالد ترامپ به سمت دادگاهی که قرار است امروز او را محاکمه کند، هجوم آورده‌اند.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین، اسکای نیوز نوشت: ده‌ها تن از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به سمت دادگاهی که قرار است امروز در شهر نیویورک علیه او برگزار شود، هجوم آورده‌اند.

بر اساس این گزارش، ورودی‌های پشتی دادگاه نیویورک به روی هرگونه وسایل نقلیه و عابران پیاده بسته شده است.

سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه نوشت که ترامپ شخصا فرم عدم اقرار به جرم را پر خواهد کرد نه از طریق وکیلش.

دونالد ترامپ در آستانه برگزاری جلسه محاکمه خود گفت: محاکمه باید به استاتن آیلند منتقل شود تا عادلانه‌تر و ایمن‌تر برگزار شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا تأکید کرد: ورود به دادرسی با قاضی که به مخالفت با من شهرت دارد، غیرممکن است.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده روز دوشنبه با هواپیمای شخصی خود عازم نیویورک شد تا در دادگاه رسیدگی به اتهام خود مبنی بر پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن حضور یابد. در این حال وکلای او خواستار ممانعت از حضور دوربین‌های رسانه‌ها در دادگاه شده‌اند.

ترامپ ۷۶ ساله که می‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کاندیدا شود، نخستین رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که با اتهامات کیفری مواجه شده است.

کد خبر 751761
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    2 0
    ترامپ قمار بازِوحشی، جانی ، بی منطق ، بوجود آمده از راه نامشروع و ..... محاکمه ومجازات خواهد شد و از نظر قانونی دیگه نمی تواند کاندید ریاست جمهوری شود. بنابر این برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب خواهد شد. بزن اون دست قشنگه را. ترامپ قمار بازِوحشی که می خواست بشار اسد را از ریاست جمهوری حذف کند، خودش به زباله دان تاریخ پرتاب شد درحالی که بشار اسد هنوز در مقام ریاست جمهوری سوریه باقی مانده و تا سال های سال نیز باقی خواهد ماند.