رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

فونیتکس

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از لازمه‌های اساسی برای توسعه محصولات فناورانه و نوآورانه، تجاری‌سازی آنها و رونق شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد بسترها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری است.

بر همین اساس، معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف معرفی ظرفیت‌های تامین مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای رشد حداکثری تولیدات دانش‌بنیان و جذب منابع مالی جدید به عرصه اقتصاد دانش بنیان، اولین رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری را با عنوان اختصاری «فینوتکس» برگزار می‌کند.

محورهای رویداد فینوتکس

رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، در نخستین دوره برگزاری خود، دارای بخش‌های اصلی و جانبی مختلفی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جشنواره معرفی و تجلیل از تاثیرگذارترین نهادهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، برگزاری پنل‌ها، سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و تبیینی کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات B2B و همرسانی بین تیم‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با سرمایه‌گذارهای حقوقی و حقیقی در جهت ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری اشاره کرد.

به نقل از معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، همچنین استقرار میز مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره تامین مالی و سرمایه‌گذاری حوزه دانش‌بنیان و برگزاری نمایشگاه اختصاصی نهادهای مالی و سرمایه گذاری در کنار چندین برنامه متنوع دیگر با هدف رفع نیازهای سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذاران در رویداد فینوتکس امسال، به مخاطبان ارائه خواهد شد.

با توجه به نقش و جایگاه حائز اهمیت فعالان نظام تامین مالی کشور برای تنوع بخشی و هدایت منابع مالی و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه های مولد و دارای ارزش افزوده بالا در عرصه اقتصاد دانش بنیان، زمینه و بستر لازم برای حضور دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مسئولین و مدیران، متخصصان، کارشناسان، صاحب‌نظران، اساتید، دانشجویان و سایر دست‌اندرکاران حاکمیتی دولتی و غیردولتی حوزه تامین مالی و توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد دانش‌بنیان، در نخستین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری فینوتکس ۲۰۲۳ فراهم است.

گفتنی است، این رویداد فناورانه هم‌گام با دوازدهمین رویداد بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

کد خبر 751425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha