رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده رفتار ناشایست با یکی از بانوان در مقابل یکی از مدارس در ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان توضیح داد.

برخورد پلیس با یک زن - مسمومیت سریالی دانش آموزان

به گزارش همشهری آنلاین، اوایل اسفندماه بود که در پی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه از تهران، والدین برخی از این دانش‌آموزان در اطراف مدارس حضور پیدا کردند. در این میان تصویری از رفتار نامناسب شخصی با یکی از بانوان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در پی این حادثه، ۱۱ اسفندماه سال گذشته سازمان قضائی نیروهای مسلح دستور لازم برای بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شأن با یکی از شهروندان در برابر مدرسه‌ای در تهران را صادر کرد.

در اطلاعیه سازمان قضائی نیروهای مسلح آمده بود که همه نیروهای مسلح موظف به رعایت قوانین و حدود شرعی و اخلاقی در برخورد با شهروندان و متهمان یا حتی مجرمان هستند و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

دفتر سخنگوی فراجا نیز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که مرتکب رفتار ناشایست و خشونت آمیز با زنی در مقابل یک مدرسه شده بودند، با اقدامات اطلاعاتی از سوی مأموران پلیس مورد شناسایی قرار گرفته و بازداشت شدند.

در همین راستا، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ضارب فرد مورد اشاره گفت: این موضوع در حال رسیدگی است و در دادسرای عمومی پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: در صورت احراز مجرمیت متهم، پرونده با قرار مجرمیت و جلب به دادرسی به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: آن حرکت، حرکت بسیار زشتی بود که به هیچ‌وجه قابل توجیه نیست. اینکه گفته می‌شود برخی اشخاص آستانه تحمل را پایین می‌آورند و حرف‌هایی زده می‌شود و جسارت‌هایی می‌شود هیچ‌یک توجیه‌پذیر نیست که شخص اقدامی انجام دهد که خلاف حقوق شهروندی باشد.

کد خبر 751379
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha