رئیس پلیس راه کشور آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

ترافیک در محورهای اصلی شهر تهران / حامدخورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور کشور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک پرحجم و روان در تمام جاده‌های کشور در جریان است.

 وی به وضعیت ترافیکی محورهای شمالی اشاره و با بیان اینکه خوشبختانه گره ترافیکی مشاهده نشده است تصریح کرد: در برخی مقاطع در محورهای هراز و مسیر شمال به جنوب جاده چالوس ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

رئیس پلیس راه در خصوص اعمال محدودیت در جاده چالوس اعلام کرد: در حال حاضر جاده چالوس یکطرفه نیست اما در ساعات بعداز ظهر اگر شرایط ترافیک تغییر کند و با ترافیک سنگین مواجه شویم احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس وجود دارد.

وی با اشاره به بارش پراکنده در برخی از محورهای مواصلاتی کشور از رانندگان درخواست کرد که از عجله و شتاب پرهیز کرده و با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز تردد کند. 

رئیس پلیس راه کشور از استقرار ماموران پلیس راه و راهور در جاده های کشور تا پایان ۱۵ فروردین ماه خبر داد و گفت: برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت در شانه خاکی راه و نبستن کمربند ایمنی از جمله مواردی است که ماموران پلیس راه و  راهور ناجا در راستای حفظ ایمنی مسافران نوروزی به طور جدی با آنها برخورد می‌کنند.

همچنین سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در جاده‌های استان‌های خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس بیشترین فراوانی  تصادفات رخ داده است.

منبع: ایسنا و فارس

کد خبر 751241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • US ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    ۴ استان با رانندگی افتضاح....
  • بلوچستان IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    جاده های سیستان و بلوچستان دو بانده نیستند .و دولتها در این ۴۴سال خواب بودندو فکر اساسی برای ایمنی جاده های سیستان و بلوچستان انجام نداده اند.