مجموع نظرات: ۵
سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

دنیای مد و زیبایی قوانین پیچیده و زیادی دارد. با این وجود برای شیک‌پوش بودن نیازی ندارید همه این قوانین را مو به مو بلد باشید یا اجرا کنید.

عکس

بگذارید با خیال راحت به شما بگوییم که با رعایت یک سری نکته ساده و در عین حال کاربردی، می‌توانید با هر سلیقه و هر کمد لباسی، خوش‌پوش و آراسته به نظر برسید و از ظاهر خود لذت ببرید. اگر شما هم دوست دارید با مدل های مختلف کیف زنانه، لباس و انواع کفش شیک و خوش‌پوش باشید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

کیفیت را به کمیت ترجیح دهید

اگر یک لباس باکیفیت، شیک و زیبا داشته باشید، خیلی بهتر است تا این که چند دست لباس داشته باشید که وقتی آن‌ها را می‌پوشید از دور بی‌کیفیت و ارزان بودن‌شان مشخص باشد. با نگاه دقیق به یک لباس خیلی راحت می‌توان دوخت نامناسب، عدم تطابق، عدم تقارن و برش‌های بد را در آن تشخیص داد و همه این‌ها باعث می‌شود اصلا شیک به نظر نرسید. بنابراین جلوی وسوسه‌ها را بگیرید، پول‌های خود را جمع کنید و لباس‌ها و اکسسوری‌های باکیفیت را انتخاب کنید.

کمد خود را کلاسیک و شیک نگه دارید

اگر قرار باشد واقعا کیفیت را به کمیت ترجیح دهید، پس احتمالا نمی‌توانید خیلی زود به زود خرید کنید. بنابراین بهترین کار این است که کمتر به سراغ لباس‌ و مدل های مختلف کیف زنانه بروید که در زمان خاصی مد می‌شوند. این آیتم‌ها همانقدر زود هم از مد می‌افتند و مجبورید آن‌ها را کنار بگذارید. در عوض سادگی همیشه زیباست و انتخاب‌های کلاسیک شما را همواره شیک و به روز جلوه می‌دهند.

کفش‌های ساده و شیک انتخاب کنید

همان چیزهایی که راجع به انتخاب لباس گفتیم در مورد کفش هم صدق می‌کند. چند جفت کفش شیک و در عین حال ساده و کاربردی می‌تواند هر استایلی را شیک‌تر کند و باعث خوش‌پوشی شما شود. یک سری از مدل‌های کفش هیچوقت قدیمی نمی‌شوند، مثلا جدیدترین کفش کالج زنانه هم تا مدت‌ها مد باقی می‌ماند و اگر از رنگ‌های نود انتخاب شود با خیلی از استایل‌ها هم به راحتی ست می‌شود.

از مارک‌ها و نوشته‌های پر زرق و برق دوری‌ کنید

یکی از چیزهایی که سریعا می‌تواند خوش پوشی شما را از بین ببرد، پوشیدن لباس‌هایی است که روی‌شان مارک‌های جیغ و عجیب و غریب چاپ شده است. این مارک‌ها و کلمات می‌توانند لباس شما را ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت نشان دهند و البته که خیلی زود هم از مد می‌افتند. این نکته هم در نهایت بقیه نکات را تایید می‌کند: بیش از هرچیزی به دنبال سادگی باشد.

چند ترفند ساده برای خوش‌پوشی

رنگ‌های نود و طبیعی را انتخاب کنید

ست کردن رنگ‌های جیغ و خاص کار راحتی نیست. در مقابل یک مدل از جدیدترین کفش کالج زنانه با رنگ مشکی یا کرم را فرض کنید که می‌توانید با همه چیز به راحتی بپوشید. بهترین رنگ‌ها برای یک استایل سریع و شیک رنگ‌هایی مانند خاکستری و کرم، مشکی و سفید و قهوه‌ای هستند بنابراین آن‌ها را همیشه دم دست داشته باشید. در کنار آن‌ها می‌توانید رنگ‌های پاستلی ملایم مانند آبی آسمانی، یاسی روشن و لیمویی خیلی کمرنگ‌ را هم در کمد خود جای دهید و از زیبایی و البته شیک بودن آن‌ها لذت ببرید.

اکسسوری را فراموش نکنید

داشتن چند اکسسوری شیک و زیبا می‌تواند استایل شما را به کلی تغییر دهد و سبب شود بسیار خوش‌پوش‌تر به نظر برسید. گوشواره‌های ظریف و زیبا، یک ساعت مینیمال یا یک دستبند هماهنگ با ساعت می‌توانند استایل شما را تکمیل کنند و لباس‌های‌تان را ارزشمندتر جلوه دهند. البته این‌ جا هم قانون سادگی و کیفیت صدق می‌کند، از خریدن چندین اکسسوری ارزانقیمت و بی‌کیفیت پرهیز کنید و در عوض موارد محدود اما ارزشمند را خریداری کنید. از طرف دیگر هیچوقت در استفاده از اکسسوری‌ها زیاده‌ روی نکنید چون این کار قطعا اثر عکس خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، از استفاده از اکسسوری‌هایی با رنگ متضاد (مثلا دستبند طلایی با انگشتر نقره‌ای) جدا خودداری کنید. می‌توانید اکسسوری‌های خود را جدیدترین کفش کالج زنانه خود را که مثلا سگک فلزی دارد ست کنید و ببینی که همین ترکیب ساده چقدر چشم نواز خواهد بود.

لباس‌ها را با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنید

خیلی اوقات لباس‌هایی مد می‌شوند که اتفاقا شیک و زیبا هم هستند، اما لزوما براش شما مناسب نیستند. هر بدنی شکبل و فرم خودش را دارد و بهتر است با توجه به آن لباس‌های خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قد کوتاهی دارید شاید شلوارهای کوتاه و گشاد انتخاب مناسبی برای‌ شما نباشند یا اگر اندام درشتی دارید بهتر است از پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های درشت یا راه‌راه‌ افقی صف نظر کنید. در کل خودتان بهتر از هر کسی بدن خود را می‌شناسید و خوب است که بنا بر همین شناخت لباس‌های خود را خریداری کنید.

کیف و کفش خود را با هم هماهنگ کنید

قبل از هر چیز بگوییم که هماهنگی کیف و کفش لزوما به این معنی نیست که در هر استایلی کیف و کفش کاملا هررنگ و هم‌مدل استفاده کنید. اما فرض کنید که یک استایل اسپرت به همراه کتونی سفید را انتخاب کرده‌اید و ناگهان تصمیم بگیرید از بین مدل های مختلف کیف زنانه، کیف مجلسی بزرگ رنگی را انتخاب کنید. سعی کنید بیشترین هماهنگی را بین کیف و کفش داشته باشید و مثلا هر دو را مجلسی، کلاسیک یا اسپرت در نظر بگیرید و البته رنگ آن‌ها هم با هم ارتباطی داشته باشند.

جمع بندی

برای خوش‌پوشی نیازی نیست پول زیادی خرج کنید یا تنها لباس‌های برند و خاص بپوشید. کافیست نکات بالا را رعایت کنید تا با هر بودجه و استایلی در بهترین حالت خود باشید. به صورت خلاصه می‌توان گفت استفاده از لباس‌های ساده با رنگ‌های ملایم و البته با کیفیت دوخت و پارچه بالا، در کنار اکسسوری مناسب به خوش‌پوشی و شیک به نظر رسیدن شما کمک می‌کند.

کد خبر 750762

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    21 4
    پول فقط پول