قسمت جدید سریال «پوست شیر» همزمان با عرضه در پلتفرم فیلم‌نت در پنج پردیس سینمایی در تهران روی پرده می‌رود.

عکس

 به گزارش روابط عمومی فیلم نت، چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ قسمت پنجم از فصل سوم و پایانی سریال «پوست شیر» در سانس ۱۴ در پنج پردیس سینمایی شهر تهران به نمایش درمی‌آید. همچنین این قسمت از سریال که در هفته‌های پیش ساعت ۸ صبح عرضه می‌شد، این قسمت همزمان با نمایش در سینماها در ساعت ۱۴ در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود.  کورش، هروی سنتر، ایران‌مال، لوتوس‌مال، گالریا، پردیس‌هایی هستند که این قسمت «پوست شیر» را نمایش می‌دهند.

همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه و نوید محمودی تهیه‌کننده سریال در سینما لوتوس‌مال حضور یافته و سریال را با مخاطبان به تماشا می‌نشیند. بلیت این اکران را می‌توانید از سامانه ایران‌تیک و سینماتیکت خریداری کنید. پخش فصل سوم و پایانی سریال «پوست شیر» از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده است و تا پایان فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

قسمت جدید «پوست شیر» در سینما روی پرده می‌رود/ حضور رضا پروانه کنار مردم/ عرضه در ساعت ۱۴

کارگردانی این سریال برعهده جمشید محمودی است که سابقه ساخت فیلم‌هایی همچون چند مترمکعب عشق و شکستن همزمان بیست استخوان را در کارنامه خود دارد. پوست شیر اولین تجربه محمودی در شبکه نمایش خانگی است. فیلمنامه این سریال را محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند و توسط نوید محمودی تهیه شده است.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

کد خبر 750738

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار کسب و کار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha