رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی در جنوب تهران خبر داد.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در اتوبان آزادگان در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پراید با ۲ سرنشین زن و مرد مشکوک شدند و اقدامات پلیسی را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، ماشین پراید از محله ستارخان به سرقت رفته و سرنشینان این وسیله نقلیه سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان دستور توقف خودرو را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده خودروی پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و به خودروهای عبوری شهروندان آسیب وارد کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک کردند و سپس با اجرای طرح مهار در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف و متهمان را بازداشت کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت پراید در محله ستارخان و چند فقره سرقت دیگر در غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 750281
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • بهنام IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    32 9
    ای بابا گرفتن شما با نگرفتن هیچ فرقی نمیکنه فردا دوباره بیرونه
  • م.حسین IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    46 2
    بادرود سپاس از ناجا. وامابعد. کمتر از ۲ماه دیگر هردو متهم آزاد می شوند و جریمه نقدی هم می دهند و باز خداروشکر بی کار نخواهند بود و مشغول سرقت خواهند بود!!! مجازات ها دیگر قدرت بازدارندگی ندارد.لطفا از جرم شناسان و کارشناسان استفاده نمایید تا افرادی با ده ها سابقه سرقت نداشته باشیم که آزاد باشند و ... مگر نیروهای ناجا جانشان را از سر راه آورده اند!!! ودیگر هیچ
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    26 4
    مال ت را دزد برد دنبالش نری سنگین تری چون پیدا نمیشه الکی پول حروم کردن
  • علی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    14 2
    دو روز دیگه بیرونن
  • ناشناس IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    18 2
    یه کم دیکتا توری عمل کنید سختگیر باشید زود نبخشید وازاد نکنید
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    19 6
    حیف جان نیروهای انتظامی که بخاطردستگیری این متهمان به خطر می افتد اینهمه زحمت کرابه دو ماه بازداشت را نمیکند خودتان را به زحمت نیاندازید خسته نباشید
  • زهره فخرالدین IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    26 4
    تلاش‌های شبانه روزی پلیس در شرایط متفاوت باعث قدردانیست