مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

بارش برف در دومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۲ برخی از مناطق استان اردبیل را سفید پوش کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بارندگی‌ها در استان اردبیل که از شب گذشته آغاز شده است، از بامداد امروز چهارشنبه برخی مناطق استان را سفید پوش کرد.

دمای هوا در اغلب شهرهای استان بین ۵ تا ۹ درجه کاهش یافته است به طوری که دمای هوای اردبیل از هشت درجه در روز گذشته به صفر در روز جاری کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش بیشترین تغییرات دمایی در شهرستان کوثر ثبت شده است به طوری که دمای هوای این شهرستان از ۱۳ درجه در روز گذشته با ۹ درجه کاهش به چهار درجه رسیده است. این در حالی است که امروز دمای هوا در شهرهای خلخال، نیر، نمین، سرعین و مشگین شهر منفی یک درجه ثبت شده است.

بر اساس گزارش هواشناسی از روز پنجشنبه تا عصر شنبه هفته آینده هرچند شرایط جوی نسبتا پایدار بوده و آسمان استان غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود؛ اما از شرایط فصلی و محلی در ساعات عصر و اوایل شب در مناطق کوهستانی رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

افزایش ۵۰ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل

در همین زمینه امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تمام راههای استان باز است و تردد به صورت عادی و روان در این مسیرها برقرار است.

امید نسیمی اضافه کرد: گزارش دریافتی از دوربین‌های نصب شده در راههای استان حاکی از بارش پراکنده در مسیر گردنه صائین و مه گرفتگی مقطعی در گردنه الماس است و بقیه مسیرها باز است و تردد بدون مشکل در آنها جریان دارد.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان همچنین از ثبت ۳۵۰ هزار و ۲۶۹ تردد ورودی و خروجی در راههای استان اردبیل از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ تا اول فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۲۳۲ هزار تردد بوده که نشان دهنده افزایش ۵۰ درصدی تردد در راههای استان است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از عصر شنبه (۵ فروردین) سامانه بارشی دیگری وارد استان شده و در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق استان شاهد بارش باران خواهد بود.

کد خبر 750184
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید ضیغمی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    0 0
    من خودم اردبیل هستم اردبیل هیچ برفی نیمده چرا دورغ میگین