دانلود پوست شیر فصل سوم قسمت ۴، دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت چهارم با لینک مستقیم، دانلود فیلم ایرانی پوست شیر فصل سوم قسمت 4 حلال دانلود، دانلود پوست شیر قسمت 4 فصل 3 نسخه کامل، دانلود پوست شیر قسمت 20، دانلود قسمت بیستم سریال پوست شیر، دانلود قسمت جدید پوست شیر را به صورت قانونی تماشا کنید.

1

برای دانلود قسمت ۴ فصل ۳ سریال پوست شیر و کارگردان نام آشنای افغان تبار آن جمشید محمودی و برادر او نوید محمودی که به عنوان تهیه کننده، پشتیبانی این پروژه را برعهده گرفته و بازیگران سرشناس سینما همچون؛ شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، کامران تفتی، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، آناهیتا افشار و...را در این سریال برای نقش آفرینی انتخاب کرده، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

***********************************************************

برای دانلود سریال پوست شیر قسمت ۴ فصل سوم روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود قسمت ۴ فصل ۳ پوست شیر »»

***********************************************************

معرفی سریال جدید شبکه نمایش خانگی پوست شیر (دانلود قسمت ۲۰ پوست شیر)

سریال پوست شیر قسمت 4 فصل 3 (پوست شیر قسمت ۲۰) که این روزها در بین مخاطبین شبکه نمایش خانگی بسیار محبوب شده را، کارگردانی حرفه‌ای به نام جمشید محمودی، با ژانری اجتماعی در سال 1401 ساخته است. قسمت سوم فصل سوم سریال پوست شیر ماجرایی اجتماعی دارد. نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او، با بحران بزرگی مواجه می شود.

پوست شیر قسمت ۴ فصل ۳ کی میاد؟

قسمت جدید پوست شیر روز چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 8 صبح پخش می شود.

***********************************************************

«« دانلود سریال پوست شیر قسمت 4 فصل 3 »»

***********************************************************

در قسمت چهارم فصل سوم پوست شیر چه می‌شود؟

با پیگیری های نعیم و کمک گرفتن از سرگرد مشکات، ردپایی از صاحب پاترول پیدا می شود. مشکات با همکاران سابق خود ارتباط می گیرد تا به دنبال سرنخ های بیشتر باشد. با چیدن پازل های این معما و پیدا شدن سرنخ ها، مشکات به دنبال یافتن ساحل در روستای برغان است.

قسمت 4 فصل 3 پوست شیر کی میاد؟ (دانلود قسمت بیستم پوست شیر )

پوست شیر فصل سوم قسمت 4 به صورت دانلود حلال از فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم ساعت 8 صبح چهارشنبه 2 فروردین، آماده دانلود است. 

قسمت ۴ فصل ۳ پوست شیر چی میشه؟

سریال پوست شیر فصل سوم قسمت 4 که نعیم در آن، بعد از مدت ها دوری، دخترش ساحل را یافته اما دیدار او با دخترش، فقط دوری طولانی تری را رقم می زند.

سریال پوست شیر را از کجا ببینم؟ 

قسمت چهارم فصل سوم سریال پوست شیر از پلتفرم فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی؛ آپارات، ویدائو، نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود سریال پوست شیر فصل 3 قسمت 4

شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، بهزاد خلج، آناهیتا افشار، علیرضا استادی، احسان امانی، فرید سجادی حسینی، بهرام ابراهیمی، رویا جاویدنیا و سعید دشتی

شما می توانید در وبسایت گهر به مجموعه ای از فیلم و سریال های جدید ایرانی که در پلتفرم های مختلف منتشر می شوند، دسترسی پیدا کنید و آنها را به صورت قانونی دانلود کنید. همچنین می توانید دانلود آهنگ های جدید ایرانی را در این سایت انجام دهید.

کد خبر 750027

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha