نظرتان درباره فراهم‌کردن هدیه سازمانی و اعطای آن به مشتریان و همکارانتان چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید درنظرگرفتن بودجه برای خرید هدایای سازمانی کاری بیهوده است؟ دراین‌صورت باید به شما هشدار دهیم که درحال ارتکاب خطای بزرگی هستید!

image-20230320121105-1.png

هدیه سازمانی بخشی از بازاریابی و مارکتینگ محسوب می‌شود. کاربرد اصلی این هدایا خلق تصویری خاص و به‌یادماندنی از برندتان در ذهن مشتری‌ها، همکاران و شرکای تجاری است. در این مطلب قصد داریم سفر کارت علی بابا را به‌طورکامل معرفی کنیم. اگر صاحب کسب‌وکاری هستید یا در تیم منابع انسانی سازمانی فعالیت دارید، مطالعه این مطلب را ازدست ندهید.

سفرکارت چیست؟

آیا تابه‌حال از کسی کارت هدیه بانکی دریافت کرده‌اید؟ این کارت‌ها در مبالغ مختلف طراحی شده‌اند و فقط برای خرید مستقیم از فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سفرکارت شرکت سفرهای علی‌بابا هم نوعی کارت هدیه است که صرفا برای خرید خدمات گردشگری از سایت و اپلیکیشن علی‌بابا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افراد با این کارت می‌توانند بلیط پروازهای داخلی یا خارجی را بخرند و با هواپیما به مقصد دلخواهشان سفر کنند. اگر سفر با قطار را ترجیح می‌دهند، سری به صفحه سفر با قطار بزنند و بلیط یک یا دو طرفه را به‌سمت شهر موردعلاقه‌شان بخرند. طرفداران سفر زمینی با اتوبوس هم می‌توانند از سفرکارت برای تهیه بلیط اتوبوس کمک بگیرند. علاوه‌ بر این‌ها سفرکارت طوری طراحی شده تا مخاطبان مشکلی در استفاده از اعتبار کارت برای رزرو هتل و اقامتگاه نداشته باشند.

بعضی از افراد انواع سوئیت و آپارتمان‌های مبله را برای اقامت چند روزه انتخاب می‌کنند. عده‌ای دیگر هم دوست دارند درطول سفر در ویلا یا کلبه‌های چوبی و جنگلی اقامت داشته باشند. هیچ فرقی ندارد؛ با سفرکارت شرکت سفرهای علی بابا می‌توان هریک از این محصولات گردشگری را خرید و از تجربه سفر لذت برد.

با سفر کارت علی بابا سازمانتان را خاص جلوه دهید

نکته جالب درمورد سفر کارت علی بابا محدود نبودن آن در انتخاب هریک از محصولات سفر است. با تهیه سفرکارت از شرکت سفرهای علی‌بابا برخلاف سفرکارت دیگر شرکت‌ها، می‌توانید از اعتبار کارت هدیه سفر برای خرید همزمان چند محصول استفاده کنید.

هدیه سازمانی خاص

وقتی صحبت از هدیه سازمانی خاص و اهمیت مارکتینگ از این طریق می‌شود، برد با سازمانی است که بیشترین تاثیر را از طریق اعطای هدیه روی مخاطبانش بگذارد. در این شرایط رفتن به سراغ هدایای قدیمی، تکراری و کلیشه‌ای مانند ظروف، انواع ست‌های اداری، دفترهای شخصی‌ سازی‌شده، تقویم و... به‌هیچ‌عنوان استراتژی خوبی نخواهد بود!

شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکاری بزرگ یا کوچک باید هدیه‌ای را انتخاب کنید که جدید و خلاقانه باشد. خلاقیت به‌کاررفته در انتخاب هدیه سازمانی به‌تنهایی می‌تواند آن را در ذهن مخاطب ماندگار کند؛ حال اگر این هدیه تجربه شیرین یک سفر باشد، شما را بیش از پیش برنده خواهد کرد.

مخاطبان این هدیه، محصولات سفر را می‌خرند تا به‌تنهایی یا همراه با دوستان و خانواده لذت مسافرت را احساس کنند. آن‌ها هرگاه به مرور خاطرات سفرشان بپردازند، یاد سازمانتان خواهند افتاد و برای ارتباط بیشتر با برند و خرید کالا و محصولات اقدام می‌کنند.

خرید سفرکارت

برای خرید سفرکارت می‌توانید سری به سایت علی‌بابا بزنید و وارد صفحه معرفی سفرکارت شوید. برای این کار کافیست عبارت سفر کارت علی بابا را در نت جستجو کنید. پس از آنکه همه توضیحات مربوط به سفرکارت را خواندید و از امکانات این کارت هدیه سفر باخبر شدید، نوبت به خرید و سفارش سفرکارت می‌رسد.

خرید سفر کارت از شرکت سفرهای علی‌بابا از آنچه فکر می‌کنید، بسیار ساده‌تر است! ابتدا در صفحه معرفی سفرکارت روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید تا به بخش خرید سفرکارت هدایت شوید. در این قسمت باید اطلاعاتی را در کادر مربوطه بنویسید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند. نام و نام‌خانوادگی، نام سازمان و برند، توضیحات، مبلغ درخواستی و آدرس ایمیل از این اطلاعات هستند.

با سفر کارت علی بابا سازمانتان را خاص جلوه دهید

شما همچنین می‌توانید درخواستتان را به‌ طور مستقیم به نشانی safarcard@alibaba.ir ایمیل کنید. راه دیگر برای برقراری ارتباط با تیم فروش سفر کارت علی بابا تماس با شماره ۰۲۱۰۰۰۰۰۰۰۰ است.

نحوه استفاده از سفرکارت

پشت هریک از سفرکارت های علی‌بابا دو کد مهم نوشته شده که برای استفاده از اعتبار کارت هدیه سفر به آن‌ها نیاز دارید. این دو کد برای امنیت بیشتر زیر پوششی قرار گرفته‌اند. برای دسترسی به آن‌ها حتما باید پوشش را خراش دهید. کد فعالسازی پس از پرداخت کامل هزینه از سوی هدیه‌دهنده، فعال خواهد شود. کد دیگر یعنی سریال خرید اختصاصی برای استفاده نهایی کاربر طراحی شده است.

در سایت و اپلیکیشن علی بابا محصول گردشگری دلخواهتان را مانند پرواز خارجی و داخلی، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل، رزرو اقامتگاه، رزرو سوئیت و آپارتمان مبله و رزرو تور داخلی و خارجی انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه پرداخت، سریال خرید اختصاصی را در بخش کد هدیه بنویسید تا از اعتبار سفرکارت استفاده کنید.

اگر در هریک از مراحل استفاده از سفر کارت علی بابا با مشکلی مواجه شدید، از تیم پشتیبانی علی‌بابا کمک بگیرید یا به تیم فروش سفرکارت ایمیل بزنید. تیم پشتیبانی علی‌بابا در همه روزهای هفته و به‌صورت شبانه‌روز فعالیت می‌کند. در این تیم ۳۵۰ کارشناس تخصصی پشتیبانی حضور دارند تا مشتری‌ها را راهنمایی و مشکلاتشان را برطرف کنند.

کد خبر 749920

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha